Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hej hej!! + en massa bilder

Fortfarande jobb, jobb och åter jobb..Haha!! Känns inte så om jag gör så mycket annat faktiskt :)

Idag ringde iaf vårdcentralen och jag ska dit på ett litet möte i nästa vecka för att bestämma lite mer angående jobb där. Har fått många dagar redan och mer skulle det tydligen bli =) Skojjigt värre...Men det är inte fören mitt sommarjobb är slut..Så skönt att ha något efter lupinen =)

Igår var jag ledig så då passade vi på att ta en hel dag ute på kusten..Först lysekil och havets hus, sen blev det middag på pråmen, hur härligt som helst och efter det åkte vi ut till tant Johanna och farbror Markus och hälsade på. Då fick även Melvin ta sitt första dopp på kusten =)

Slutade jobba kl 13 idag och det är väldigt härligt faktiskt. Så när Melvin hade sovitklart sin förmiddagsnap så drog vi iväg till slussarna och kolla på alla fina veteranbilar, motorcyklar och dom fina slussarna. =) Den bidde det även en glass på cafét =) Mysigt mysigt!! Älskar dagarna jag får tillbringa med min underbara familj <3

Just de ja, jag har ju glömt berätta att faffa Dennis har byggt Melvin en motorcykel, haha! Den är hur grym som helst och Melvin gillade verkligen att köra runt på den. Haha!! Tack faffa, säger Melvin =)

Nu börjar en film vi tänkt se...
Ha det gott
Kram från oss

Fika på baksidan


Memmins nya cooola motocykel som går utav bare den, hehehehe


Midsommar


 









Anna, Johan och Fanny på besök






Havets hus




En tripp till slussarna




 

 Haha Melvin har verkligen världens TOKIGASTE farfar!! Men ack såååå rolig ;-)


Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Oj. Vilka härliga bilder. Ni ser ut att ha riktigt roligt o jag kan tänka mig att Melvin skrattade när gungan slog till farfar så att han ramlade, Härlig familj, o Melvin är bara så jättfin. Kram

2010-07-07 @ 22:54:45
URL: http://emmaaronsson
Postat av: mormor Lisa

Glömde. Kul att du får mer jobb på Hjorten, det visar att du som jag alltid tyckt är duktig på det du gör, oavsett vad du gör. Kram

2010-07-07 @ 22:56:32
URL: http://emmaaronsson
Postat av: carina

Vilken fräck motorcykel till Melvin. Visst är det härligt på Havets Hus

2010-07-08 @ 14:07:30
Postat av: Amelie

Jo men det är ju så. Men det tråkiga är ju när folk ringer till mig och tjatar på att jag "aldrig skriver på bloggen" Men så kan de inte ens ta sig de två minutrena till att skriva en kommentar. Det är DET jag tycker är så tråkigt!



Ja det var verkligen längesen! Självklart jag har lite tid över! Jag jobbar tre nätter nu, så de kommande tre dagarna sover jag till två-tre typ men annars är jag ledig. :D Nästa vecka börjar jag ju jobba dag, då är det lite sisådär med tid, men jag jobbar bara en kvällstur i veckan å resten dag så det ska nog gå att komma fram till någon dag :D Eller vad tror du? Puss

2010-07-13 @ 18:02:04
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0