Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kusten

jepp, nu har mina grabbar dragit till kusten och lämnat mig här hemma alldeles ensam. Där ska dom även övernatta så jag får inte träffa dom fören imorgon kväll. Eller ja då är det ju Robban jag får träffa för melvin sover nog när jag kommer.

Idag är det jobb som står på schemat. 14 - 20.30. =) jobb, jobb och åter jobb...
Lite trist att vi inte få så mycket tid tillsammans nu när Robban har semester. men det tar vi igen nästa sommar ;)

Har faktiskt inte haft sådär jätte lust att blogga nu det senaste eftersom våra knappar på datorn är borta och det tar evigheter att leta rätt på rätt knapp, haha!!

På fredag kommer underbara mormor, roger, pappa och ylva hit på lite grillning och vindrickande =) Ska bli jätte roligt.

Nepp, nu orkar jag inte kämpa med datorn mera, haha
ha det bra
kraaam

Mamma och pappas hjärta





Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Vi tycker oxå att det ska bli jättekul att träffas på fredag. kram.

2010-07-21 @ 22:48:37
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0