Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nytt

Hejsan hej!!

Ja det är en bil vi köpt =) En 9-5 kombi 07a och jag säger Äntligen!! Haha det har ju varit en 9-5 vi alltid velat ha och nu har vi äntligen fått köpt en. =) Vi är super nöjda.. Det är en otrolig skillnad på att köra opel och saab. En riktig lyxbil i gämförelse. Och tack vare kontakter på saab fick vi en härlig rabatt =)

Fasiken va jobbigt det var att skriva blogg nu när memmin suttit och petat bort knapparna på datorn. Hahaha!!

Melvin har nu lärt sig att hoppa över spjälsängen så nu har vi fått det lite jobbigare med läggningarna. Det tar ungefär 2 timmar. Men idag somnade han redan efter 20 minuter =9 Riktigt bra. Det går ju åt rätt håll. Så nu blir det till att inhandla en barnsäng till honom =)

Min pappa är i stan förtillfället och det tycker vi är toppen! Känns väldigt härligt. Och på tisdag kommer även Ylva ner =) skojjigt värre

Imorgon är det jobb för hela slanten och även söndag =) Men det är skoj och det är tur man trivs.
Har även fått en hel drös med tider från vårdcentralen och mer blir det förhoppningsvis =) Det gillar vi

Nää nu orkar jag inte kämpa med tangenterna mer..Men hoppas vi ska fixa det snart
Kram på er

(måste bara tilllägga att jag är grymt besviken på att dom tagit bort lugna favoriter här i trollhättan....Va fasiken....)


våran nya pärla


Min broder Jonathan fick en firre utan dess like =)


Moffa och Memmin ute hos min farmor och farfar











Min pappa och farbror =)


Kusinerna <3




Kommentarer
Postat av: Amelie

Gud vad underbart! Jag är också helt inställd på att skaffa en 9-5 kombi! Sån underbar bil verkligen! Och liiite skillnad mot den vi har idag. ^^



Vad skönt att du trivs på ditt sommarjobb. Det gör ju verkligen mycket! Hur ser veckorna ut nu framöver? Någon lucka att fylla med vårat sällskap? =)

2010-07-16 @ 21:40:47
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: PlastMommo

Jättefin bil..gillar färgen ;) Å sicken firre Jonathan fick! Största "borre" jag sett. Vilka härliga bilder, dom bor ju helt underbart! Ska bli kul å snart komma upp å träffa er alla! Kram på er/ses snart ;)

2010-07-17 @ 07:12:10
Postat av: Amelie

Haha ja men det är klart! Spendera tid med pappsen du. Vilka dagar är du ledig då? Jag vet inte riktigt hur jag jobbar (orkar inte gå ut till almenackan just nu :P) Men jag ska kika på de ;)

2010-07-17 @ 10:07:58
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad snygg eran nya bil är =) Näää, hade tänkt vänta till efter ultraljudet i alla fall.. =P

2010-07-18 @ 09:15:26
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättesnygg bil :) Gud vad Jonathan är lik sin far :)

2010-07-19 @ 09:12:10
Postat av: mormor Lisa

Jättefin bil, kan tänka mig att det är skillnad.

Så jättefint din farmor o farfar bor. Kram

2010-07-20 @ 00:25:15
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

HIhi :) Vill du komma o kramas? ;P

2010-07-20 @ 22:10:10
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Kan ju kanske kolla på nån ny dag?

2010-07-21 @ 11:20:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0