Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

4 år

Grattis till mig och Robban som firar 4 års förlovning idag!! =D Hihi!!

Idag är en riktigt härlig dag, det enda som saknas är bra väder. Men så länge det inte regnar är jag nöjd, hehe!!

Älskar fredagarna när man bara jobbar till 13. Dagen går ju hur fort som helst då. Och idag var det lagom mycket patienter så man hade lixom en att ta hand om nästintill hela tiden =) Nu är det tyvärr bara 1 vecka kvar att jobba där och sen är det slut =( Men förhoppningsvis blir det några timmar då och då iaf

Vid 15 ska jag hämta hem min prins och sen ska vi mysa lite och sen får jag väl ta tag i städningen lite. Har inte haft orken just nu när jag varit hemma =) Haha! Men lite hinner jag nog börja innan han kommer hem, hehe! Sen ska vi cykla ut till Velanda och möta upp pappa där. För inatt ska ju Mellisen sova där =) Nice!

Jag och Robban beger oss sen hem till Markus och Ylva för att umgås lite. Och eftersom det är våran dag idag har vi köpt med oss lite bubbel som ska firas med..Hehe! Och efter det blir det bio. Mysigt värre! En hel toppen dag...

Och imorgon kommer Melvin hem ganska så tidigt så han hinner nana sin nap innan alla hans busiga vänner kommer =). HOPPAS verkligen det inte regnar imorgon...

Sen fick jag en väldigt tråkig nyhet idag som gjorde mig väldigt ledsen, förbannad och rädd!
En nära släkting blev brutalt misshandlad av ett idiotiskt gäng med unga killar..Helt oprovocerat hoppade dom på honom bakifrån!! Finns inte i mina tankar att man kan göra nått sånt! HUR I HELVETE ÄR MÄNNSISKOR FUNTADE??!!!

Och till råga på det så när jag cyklade hem idag från jobbet och kom till KRONOGÅRDEN så stod det ett gäng med kanske 7 st negresser och kastade sten på varandra (20 åringar) och när jag cyklade förbi dom så kände jag att dom började kasta sten mot mig och sen hörde jag hur en försökte springa ikapp mig..Men va i helvete tänkte jag och trampade på ännu fortare!! Fy satan va sånt gör mig förbannad! BETE ER FÖRHELVETE!!!!

Haha ett ganska så blandat inlägg bidde det idag. Men jag är mest glad och lycklig!! Hihi

Ha en underbar helg!
Kram kram


Min syn varje dag på jobbet =)



Melvin & Olle är riktiga bundisar på dagis =)




En trött liten fis


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du Emma, sånt där kan göra en galen!!! Man blir helt tokigt arg o ledsen... Hoppas det går bra för din släkting så det inte blivit bestående men. Dom där negrerna skulle du ju polisanmält, annars är det säkert någon annan som dom slänger sten på när som helst!! Kram

2010-06-11 @ 14:28:46
Postat av: Du vet vem =)

Fy fan vilka idioter det finns och man kunde ju tänka sig att det va negrer som jagade dig inte undra på att man är lite halv rasist :p vad fan ska dom hit och göra!!!

2010-06-11 @ 14:56:00
Postat av: Emma

Hahaha!! =D

2010-06-11 @ 17:43:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: anna

helt sinnes....=/

hoppas de gick bra...

ha en mysig kväll...

grattis till er förresten .=)

2010-06-11 @ 19:30:39
Postat av: Sarah

Haha ja jag ska försöka bättra mig med magbilderna. Ja den är mycket större än med Philip. Inte för att den var helt platt från början heller =P

2010-06-12 @ 14:06:56
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

GRATTIS TILL ER BÅDA PÅ ER DAG,KRAM

2010-06-12 @ 22:04:57
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0