Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Midsommar

Ingen tid överhuvudtaget har funnits till datorn denna vecka!! Åh va dumt alltså...Men så är det väl kanske sommartider, hehehehe!!

Midsommar har varit helt kanontoppen. Den har ju som sagt firats ute i Velanda med svärföräldrarna och jag kan helt ärligt säga att det varit den mysigaste midsommar på länge! =) Tusen tack!!

Sov ju över där också och imorse så vaknade vi och det var ett super fint väder ute..Så solen har haft oss som sällskap hele dagen! =) Imorgon ska det även vara fint så då blir det väl en stund i solen även då, hehe!

Och att man jobbat nu i midsommartider har gjort det ännu bättre, för jag säger bara PENGAR!! Hahaha!!

Nu strax kommer min arbetskamrat och bästaste Emilia hit en stund på ett glas vin för att sen dra vidare till en uteservering =) Mysigt värre..:) Det löste sig till det bästa, eller vad säger du Emilia???

Har precis gjort hemlagade burgare med bluechees-coleslaw (från linas matkasse) Och det var mer än godkänt av Robban =) Jag ska strax ge mig på den, hehe!!

En massa fina bilder kommer inom kort från midsommar. Måste bara tanka över dom från svärisarnas kamera ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll
Kram

 


HA HA HA

 




Kommentarer
Postat av: anna

låter härligt..!!

vi kommer upp i veckan om ni skulle ha en ledig stund..=)

2010-06-27 @ 07:14:19
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: anna

hej svejs...

vi kommer upp iv eckan om ni har tid att ses nån dag..=)

kram

2010-06-27 @ 07:16:08
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: anna

japp japp..!!

vi hoppas i aug... känns inte så bra med tanke på alla mina sammadragningar redan.=(

såå.. vi har inte några planer alls.. till helgen ska vi antalgen göra massa saker med johans famlij men vi kan ju se vad vi hinner med.. hur jobbar du .??

2010-06-27 @ 09:54:11
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tack gumman! =)

2010-06-27 @ 10:43:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: anna

vi kan iaf på tisdagen ... vi åker i morron måndag.. på torsdag ska vi träffa min bror.=)

2010-06-27 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0