Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sommar och sol

Åh så härligt det har varit i helgen! Vädret har ju varit på topp hele min lediga tid =) HÄRLIGT!!

Har precis lämnat av min lilla skrutt på dagis och ska om en stund ställa mig och göra middag så gubben och Melvin har mat när dom kommer hem =) Idag börjar jag jobba 13.30 - 20.30. Och imorgon är det ledigt igen =) Och då kommer Kajsa och Harry hit på lite bus. Skoj skoj! Spännande att se hur mycket magen växt på henne sen sist, hihi

Igår var vi på gaddis en stund och det var hur mysigt som helst. Älskar att åka dit och se Melvin vara helt extas över att få bada och sen sitta och fika i solen =) Till och med jag badade igår..Kallt men ändå skönt. =)

Det har inte hunnit hända så jätte mycket nu för det känns som att jag jobbar och sover hela tiden, haha!

Nä jag kommer inte på så mycket mer nu =)
Kram & Puss


 





 




Bulle i munnen?? Nää inte jag inte!! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej. Jag har en undran och hoppas du kan svara så gott du kan. Vad är det ni köpt till Melvin Innan han tittade ut? Vi funderar nämligen också på att skaffa barn men jag vet inte om ekonomin tillåter det därför undrar jag om inte du kan skriva vad ni köpt och pris på det. Tack på förhand. //Lisa

2010-06-29 @ 14:33:58
Postat av: MoFa

VILKA HÄRLIGA BILDER PÅ DEN LILLA GODINGEN!! Krama om honom från mig.

2010-06-29 @ 22:25:53
Postat av: PlastMommo

Jaa, vilka härliga sommarbilder! Ha de gott! Kramisar.

2010-06-30 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0