Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Desperate Housewife kväll

Fasiken va jag gillar tisdagar nu när Desperate har börjat igen! Helt super...=)

Har inte så mycket roligt att uppdatera med idag för det har absolut inte hänt möe..

Imorse gick vi upp vid 7 tiden och då fick han en flaska "dingding" och sen fick han hoppa över till våran säng och ligga och mysa med mammsen framför boompa. =) Hur mysig morgon som helst. Sen när kl började närma sig halv 9 fick vi gå upp och göra oss iordning för dagis.

Och nu när ensamheten är här har jag passat på att hänga ut tvätt på altanen, får ju passa på nu när vädret är som det är... Och sen har jag även städat undan och nu sitter jag och kikar på Luftslottet som sprängdes.

Vid 6 tiden sen ska Robban och Mellisen ut och handla och jag ska på promenad med Lollo och Elias.

På torsdag ska äntligen Melvin till öron-näsa-hals. Inte för att jag har alldeles för stora förväntningar på det men då har vi iaf fått komma dit. Nu har han ju inte haft en endaste öroninflammation sen julas. Han klarade sig faktiskt från inflammation nu sista förkylningen men sen har han ju faktiskt hållt sig frisk hela tiden *knackar i trä*. Men vi får väl se vad dom säger!!

Nä nu vart det slut!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0