Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ledigheten snart slut

Gó kvällen!!

Har varit en väldigt snabb onsdag idag. Morgonen började vid 9 tiden imorse när Melvin vägrade sova mer. Då gick vi upp och åt en mysig frukost tillsammans. Sen bar det iväg till dagis. Och sen var det ju dags för mitt "intro möte" på vårdcentralen som jag ska ha praktik på. Och sikka trevliga människor alltså. Kommer nog bli toppen detta hära. Dom visade mig runt och pratade om sånt som jag kommer få göra m.m. Spännande ska de bli!

Men dom försökte med en fuling. Haha! Dom ville sätta ihop min praktik med sommarjobb MEN det ville inte riktigt jag. Haha! Frågade då om jag skulle få LÖN om jag sommarjobbade hos dom men nej nej, det var bara den vanliga akassan eftersom det bara skulle vara praktik. Och den lilla luringen gick jag icke på. Har ju lixom redan mitt sommarjobb fixat och då kommer jag ju få en hel lön. Skulle ju förlorat massvis om jag skulle varit kvar på vc. Haha!! Dessutom vill jag ju faktiskt till Lupinen i sommar.

Så min ledighet kommer ta slut 1 april. Eller ja, jag kommer inte vara ledig fören i september igen. Hehe! Fast iof, i mina drömmar har jag ju kommit in på skolan då..Haha Men 1 april - 30 juni kommer jag vara på vc och från 1 juli och ca 2 månader framåt kommer jag vara på lupinen. Så är min sommar gjord, hehe! Skojjigt värre...

Idag passade jag på att hälsa på Kärringa Wadh (läs Johanna) och hade en mycket trevlig och mysig prat/kaffe stund. Fick gosat lite med Stinisen också..Gossigt!

Imorgon ska jag och Melvin ta oss en lite tur hem till Jessica och Tuva på en liten lekträff. =). Det kommer Mellisen gilla! Jag me för den delen, hehe

OCH våran diskmaskin har nog gett med sig nu, eller iaf VÄLDIGT snart. Den börjar ryka titt som tätt och den går igång själv på något vis. Men vi har hittat en ny som vi ska köpa men den kommer inte på lager fören om ca 2 veckor. Får väl diska för hand denna långa väntetid. Haha! Men vi bestämde oss faktiskt för att köpa en vit diskmaskin. För vet ni hur många tusenlappar det faktiskt skiljer om man ska ha en rostfri?? Några stycken iaf och jag tycker inte det är värt att lägga dom pengarna på denna lägenheten. Däremot när vi köper hus, då ska allt vara som jag vill från topp till tå =). Hehe, men då är ju tanken också att vi ska bo där resten va våra liv.

Föresten, är det någon som vet om en förkylning kan sätta sig i örat så det känns lite som en öroninflammation? Tror inte jag har någon inflammation men ont i örat har jag och hör knappt något. Det drar änna från örat och ner i käken. Skit äckligt och jätte störande...

Nä nog tjatat för min del!
God natt! Ha en fin dag imorgon...
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

jag vet när jag haft värk i tänder o käke så har värken spridit sig upp till öronen..

2010-03-04 @ 06:58:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja men det är ju helt sjukt egentligen. Man äter upp 50 tusen om året. Kan man inte ta ett piller som gör en mätt istället? :P haha

2010-03-04 @ 08:09:40
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sarah

När jag är förkyld får jag alltid lock i öronen och det kan göra rätt ont. Det där med praktiken föresten, jag ska också ut i praktik men inom handels och där får man inte ens ha praktik under sommaren så dom inte ska utnyttja en gratis istället för en sommarjobbare.

2010-03-04 @ 08:29:54
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: MoFa

Du får väl ta plocka ut tuggummit du stoppa in där i somras så kanske du hör bättre... Kram och krama grabbarna!

2010-03-04 @ 16:56:02
Postat av: Emma

Haha shyssta klubben eller!! MoFa.........

2010-03-04 @ 19:05:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Okej, de var inget tuggummi...vad var de egentligen!?

2010-03-04 @ 21:12:24
Postat av: Emma

Hahaahaha! Du är ju såå himlans rolig not....;)

2010-03-04 @ 22:40:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0