Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lurig unge

Hahaha!! Vi har precis varit och handlat och som vanligt åker alltid lite godis me ner i vagnen. Och nu när vi kommit hem och hällt upp godiset och ställt det i köket så är Melvin inte dummare än att han smyger in på toa, hämtar sin pall (som är högre än vanligt) och ställer den neraför godiset och klättrar upp. Vem tror ni nästan fick tag i en näve godis?? Haha!

Imorgon är det lite kalas för RObban här hemma. Hans släkt kommer hit på middag.

Och just nu sitter vi och väntar på min mormor och Roger som "inte skulle komma senare än 18.00" och nu när jag tittar på min klocka står den på 18.22, hahaha!!


Kan inte mer än att hålla med min mormor, hahahaha!!

"Ja,ja. Gubbar blir väl aldrig gubbar hur gamla dom än blir. Enligt dom själva i alla fall.:-))"


Kraam


Kommentarer
Postat av: MoFa

Tiden är inte så viktig när man blir äldre. Tiden står stilla för man vill inte att den ska gå så fort. Du lär få vänta på mormorn. ;)

2010-03-18 @ 18:53:28
Postat av: Mormor lisa

Tack för den du MoFa. Nu var du allt snabb. :-)

2010-03-20 @ 09:26:30
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0