Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Mooooorning

Kvällen igår tillbringades hos Emilia med några glas vin =) Gottigt..Det behövs tjötas ibland, hihi!

Innan det så åkte jag och min syster ut till Torp för att köpa heltäckningsmatta och Mellisen lämnade vi av hemma hos Emilia och Alvin. Tack för passningen!

Så nu är vårat lilla rum helt klart, bara möblerna som saknas. Har tagit några kort men rummet ser förjävla litet ut på bild.

Herregud va Melvin förvånar mig varje dag. Jag blir mäkta stolt över honom, det går så fort med allt nu känns det som och jag är världens stoltaste mamma!!

Idag ska vi bara ha en riktig mysfredag. Åh så skönt de ska bli. Och strax ska jag sätta igång med storstädningen så jag har den gjord. Då blir det ännu härligare ikväll, hehe!!

Imorgon är det födelsekalas för min Kusse Elias. Och sen på kvällen tror jag min syster kunde gå hem med Melvin till oss och sitta en stund så vi kunde stanna kvar och ta några glas vin eller nått och kika på melodifestivalen...Och förövrigt säger jag bara HEJA TIMOTEIJ!!

 

Nää städning var de va??!!

Kraamelikraam


Robban är allt bra duktig! <3

(har inte skärt till kanterna på golvet än)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Det ser ju ut att bli jättebra. Duktigt jobbat. Kram

2010-03-13 @ 09:15:19
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: mm

snyggt! vart har du köpt den mattan?

2010-03-13 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0