Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Möte på arbetsförmedlingen

Goddagens!

Har precis kommit hem från en dag på stan =). Först var det möte på arbetsförmedlingen, jobbgaranti. Man var tydligen tvungen att vara inskriven där  för att få a-kassa samtidigt som man praktiserar. Och vilken surig tant det var som höll i mötet. Hon fick en verkligen att känna sig nertryckt och skit dålig för att man inte hade jobb. Jaja..Och hon sa att alla som har en coach ska skita i dom för nu flyttas vi över till folkuniversitetet och ska ha deras coacher. Men tur man har en trevlig och snäll handläggare som sa att jag får fortsätta hos min coach och att jag kunde strunta i det denna otrevliga kvinna sa...

Sen mötte jag upp min syster yster för en liten shoppingrunda på stan och lite kina mat på de =). Hittade inte så värst mycket men litegranna iaf. Stan blir bara sämre och sämre. Hurra för Överby, hehe!!

Igår fick vi riva upp nästan allt golv i vårat kök för antingen diskmaskinen eller hon läcker. Men nu har vi nog fått det ordnat och golvet både över och under är på tork =). Så idag ska vi väl lägga tillbaka det, tur man hade golv över.

Imorgon ska vi upp tidigt och åka till vattenpalatset och bada med familjen Nord. Kommer bli jätte skojjsigt för barnen tror jag. Det är ju riktigt mysigt där nu när dom gjort om. =)

Sen på kvällen ska Mellisen till sin farmor och farfar för att övernatta där. Jag och Robban ska ut och käka med mostra mi och Jonas. Super trevligt..Innan blir det väl ett glas vin eller 2 hemma hos dom.

Och jag har äntligen hittat den perfekta soffan till det 3e rummet. Gud så jag hoppas att vi kan åka och köpa den och att ingen annan kommer före. Det kommer bli mycket soffa i det lilla rummet men det gillar jag och det ska ju vara som ett litet gästrum och då passar en stor soffa perfekt =)

Oj oj va klockan sprang iväg. Nu måste jag ju springa iväg och hämta sonen min..
Kram på er

Påväg till Tuvis och Jessica



Älskade barn <3 <3 <3



Jag gottegris?? Nej nej! Inte alls, hehe

Kommentarer
Postat av: anna o fanny

där är jättefint.. på vatten palatset i vänersborg.vi har varit där 2 ggr när vi varti uppe och hälsat på.. ha de så skojigt..=))

2010-03-05 @ 15:05:57
Postat av: Sandra

Tack så jätte mycket Emma! :)

2010-03-05 @ 15:35:22
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: MoFa

Hoppas de blev en divan!;) Kram och krama grabbarna!

2010-03-05 @ 19:06:51
Postat av: Emma

MoFa: Nääää nu ska du vara snäll. Trodde du stod på släktens sida, hahaha

2010-03-05 @ 21:25:49
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Oj, vilket fint fat o för att inte tala om allt gott godis. Fy nu blir jag sugen.

>

Melvin är så go o fin o han blir så stor nu. Ingen lill-kille där längre. Kram

2010-03-05 @ 22:57:04
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0