Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ny vecka

Tjena hopp...

Måndag och solen strålar utanför. Mmm så härligt! Blir 100% piggare när solen är framme.

Melvin är på dagis och jag sitter och bara njuter av lugnet. Ska iof snart sätta igång och städa ur det nya rummet. Måste vara rent och fint för ikväll ska Robban göra färdigt golvet så det bara är att lägga in heltäckningsmattan. =)

Helgen har varit underbar. En massa mys och skoj. Vattenpalatset i lördags med familjen Nord och barnen är ena riktiga vattenälskare. Haha! Och när vi kom hem somnade han gott i ca 3 timmar. Gott tyckte han. Haha! Men farmor och farfar som passade honom över natten sen tyckte nog det var mindre gott. Han var tydligen vaken från 23 - 4 och sen vaknade han igen kl 7 och ville upp. Attans unge då. Haha! Tror det hade även lite med att tänderna kommet upp. För imorse när han vaknade var han helt hysterisk och när jag kom in i rummet satt han och tog sig för kinderna och berättade att han hade ont. Och när jag kikade i munnen såg man att ena tanden precis tränger ut.

I lördags kväll var vi ute och käka med Lollo och Jonas och jag måste säga att jag hade skit trevligt verkligen. Det är jätte kul att vi kan umgås sååå bra med dom fast det skiljer 10 mellan oss. Men jag har alltid stått min moster nära och nu när vi även fått barn har man ju mycket mycket mer gemensamt..Ja, som sagt, jätte trevligt =)

Och soffan som jag pratade om är inte längre till salu. Haha! Hon mailade mig om att dom ändrat sig om att sälja den..Attans! Men igår hittade jag nästintill en likadan soffa, dock lite större men den får allt plats. Haha! Den var lite dyrare men man fick med en fotpall så den blir lite som en divan. Då får både jag och Robban lite som vi vill. Hahah! Så vi ska väl åka och kika på den någon dag framöver och hoppas på att den är bra =)

Och jag måste bara berätta att Melvins ordförråd har blivit grymt bra. Shit va han har börjat prata. Han förvånar mig varje dag med något nytt. Och han har även fastnat för att sjunga <Bä bä vita lamm>. Han är sååå duktig, hihi

Nää nu har jag inte mycket mer att komma me...
Hörs snart igen
Kram kram


Ramlade och slog sig lite på badhuset



Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Lite!!!!!!!

Det är ju ett jättestort skrubbsår. Stackarn.

Ge han en extra kram ifrån mig.

2010-03-08 @ 13:33:02
URL: http://http/emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0