Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sol, sol och åter sol!

Älskar solen! Känns som att våren är på inång nu =)

Hela morgonen har jag och Mellisen varit ute på altanen och gottat oss. Han har sprungit runt och lekt medans mamma suttit och försökt få lite sol i det bleka ansiktet, hehe! Hur gottigt som helst! Och en kopp kaffe till de, bättre kunde det inte varit.

Sen gick vi in så Melvin fick badat och nu nanar han så gott. =)

Ikväll är det kalas hos svärföräldrarna för farbror Viktor fyller år! Grattis till honom!!

Igår fick vi även köpt en ny diskmaskin så nu är det KÖPESTOPP hos familjen Andersson för resten av månaden, hihi!! (Robbans order)

Nä nu ska jag ut och gotta mig en stund till i solen!
Kram kram


Haha brillorna hade visst kanat ner!




Hmm....


Min störtsköna grabb <3


Kommentarer
Postat av: mormor lisa

Åh. vad fin han är i sina solglasögon. Duktig är han oxå som hjälper till o skotta undan snön. Kram

2010-03-15 @ 15:33:21
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Plastmommo

Så härligt med sol å lite lättare kläder.. å lille coolingen i brillor ;) Mysigt..äntligen anar man lite vår:) Kramisar

2010-03-15 @ 22:20:07
Postat av: Sosso

Så söt tuffing och en hjälpreda är alltid bra att ha



Vad händer idag då?

2010-03-17 @ 10:09:02
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0