Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag va det visst

Helt sjukt för jag var hundra på att det var onsdag idag. Haha!!
Men idag ska vi iväg och kika på soffa. Hoppas den är något att ha =)


Imorse vaknade Melvin vid kvart i 8 och det är väl en lite okej tid att vakna på. Haha, men fortfarande tidigt. Igår la jag mig VÄLDIGT tidigt. Somnade direkt efter Svenska Hollywoodfruar. Inte riktigt likt mig. Men jag har så grymt ont i min rygg och det gör ju att man blir lite trött. Och sen lite smärtstillande på de. Haha! Idag är det inte mycket bättre i ryggen. Har ingen aning om va jag gjort. Det slog till igår..Hmm jaja det ger sig!

Och ikväll ska jag och Robban även sätta oss och beställa flygbiljetter till Arlanda i november. För nu låg dom visst inte på alls en dyr peng och då gäller det att passa på =).

Igår va Stina och Markus här på besök. Skojjigt värre. Melvin älskar ju Stina men han blir lite rädd när hon kommer lite för nära. Haha! Eller så gillar han bara inte att ha henne så nära ansiktet. För han älskar ju vovvsingar =)

Nä det var väl allt som hänt sen senast, hehe!
Ha en underbar dag
Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0