Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Våffeldagen

Min lilla ljugis vid namn Robban lurade mig och sa att våffeldagen var i lördags men i själva verket är den ju IDAG!! Haha men idag är jag inte det minsta sugen på våfflor så här hemma lär det inte bli några. Hehe! Det blir istället lite av en midsommarmiddag. Kött, potatis och gräddfil med gräslök..Mmmm

Idag är jag mycket gladare och jag har min underbara son hemma idag och då blir dagen sååå mycket bättre. Idag vaknade han lite tidigare, redan vid halv 9. Haha! Så vid 10 tog vi oss ut till lekparken och lekte en stund. Det tyckte han var skojsigt. Och när vi kom in var han helt slut och ville mysa framför boompa. =)

Idag har vi inga som helst planer och det tycker jag är skönt. Då kan man ta dagen som den kommer.

Jag har blivit riktigt dålig med kameran det sista men jag tänkte jag skulle lägga upp en liten film på honom sen (om han nu vill vara med) Haha!!Det har ju hänt jätte mycket med honom på bara 2 veckor. Helt sjukt. Jag hinner ju inte med i utvecklingen.

Och det med att han varit väldigt trotsig tror jag har och göra med dom 4 tänderna som nu spruckit igenom. Jag har ju skrivit om hörntänderna några gånger innan men det verkar som att detta var några av dom segaste tänderna på att komma upp. Men nu har 3 av 4 spruckit igenom och vi märker en jätte skillnad på honom. =) Skönt är väl det!

Men kan ni tänka er att min lilla prins fyller 2 år om ca 2,5 månad. 2 ÅR??!! Vart har tiden tagit vägen...Haha!
Och jag & Robban satt och disskuterade en dag om att vi absolut inte kan se oss som förälder till en typ 16 åring..Haha Melvin 16 år..Haha! Men den dagen kommer någon gång komma och då ska vi se till att vara riktigt grymma föräldrar. Som han kommer skämmas massor över. Haha för det är så det är att vara förälder, barnen ska ju skämmas över oss!! =) Fast vi kommer ju bara anse oss vara COOLA!!

Ha en fin dag så hörs vi snart igen
Kram kram


Hittade gamla bilder på oss. Första midsommarn som vi firade ihop och jag tror vi var i Lysekil =)









Ett litet filmklipp på när vi spelade världens roligaste spel. Ahum, ahum, ahum hum hum! =)


Kommentarer
Postat av: MoFa

Jag skäms då inte över att vara förälder. ;) Oj vad Robban är hängig på bilderna! Kram och krama grabbarna!

2010-03-25 @ 14:14:07
Postat av: Emma

Haha nää du skäms inte nä..Men har du frågat barnen vad dom egentligen tycker?? Hahahahaha!! Skämtodido, vi har faktiskt kommit upp i den åldern när vi inte skäms över våra föräldrar =)

Ja man ska vara lite hänging på midsommar, hehe

2010-03-25 @ 14:23:50
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Den midsommarn kommer jag ihåg....=P

2010-03-25 @ 18:40:15
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Robban

Inte hängig. Nykär! = ) som alltid.

2010-03-25 @ 21:49:09
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Oj,oj. Nu fick Robban till det minsann.:-))

2010-03-25 @ 22:11:57
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: Robban

Hahah!! Oj men robban, är du inne här?? Haha

2010-03-25 @ 22:15:22
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hahaha ja just det ja vi var gött irriterade på dom. Och ni hade det så mysigt där inne i bilen med madrass och allt. Där satt vi läänge. Jo jag gick ju ner en del men har allt gått upp en del igen nu det sista. Äter typ hela tiden och skräpmat är det ända jag är sugen på. Men det blir nya tag när den här graviditeten är över.

2010-03-25 @ 22:20:56
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0