Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Bloggen inte första...

Nope, bloggen kommer verkligen inte i första hand just nu! Och det får ni faktiskt förstå, hehe!

Helgen har varit toppen men världens finaste väder. Så bättre kunde den inte varit. Och fisketuren var helt perfekt. Det var helt vindstilla och solen värmde så gott ända tills den gick ner =). Åh så mysigt. Det enda som fattades var fiskarna..Hahaha! Vi fick nämnligen inget att ens nämna, hahaha!!

Nu kommer alldeles strax Robban hem och då blir det middag, ÄNTLIGEN! Makaroner och falukorv serveras det idag, med stuvade morötter =)

Gjorde precis världens sämsta grej. Skulle lyfta upp Melvin i taket och med en jävla smäll slår han i köksluckan som jag glömt stänga. Tror ni någon blev ledsen då eller?? Fan det var nästan så att jag grina mer än honom! Gjorde ont i hela mig!! =(

Denhär veckan har jag en hel del grejer som gör att jag inte kommer kunna jobba hela veckan. Haha! Onsdag är det möte med sommarjobbet, torsdag är det tandläkarn (ursch och fy) Och på fredag ska jag vara hemma med min prins för dagis har stängt =) Så det blir en rätt så härlig vecka ändå, hihi!!

Nä nu ska vi käka..
Puss & kram

(nu var det längesen det var bilder med på bloggen så det får jag ladda upp senare för nu när jag äntligen hittat allt saknas batterier i kameran, haha men som sagt, senare)

Kommentarer
Postat av: Plastmommo

Ajajaj..hoppas det gick bra med lillplutten. Ja fy vad det gör ont i hjärtat när man busar å de slår sig de små liven. Ingen fisk va ju synd men viktigast är ju myset att bara vara ;) Ha de gott å Kramisar på er alla tre :)

2010-05-24 @ 21:57:05
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Då kanske vi kan boka in en buffédejt i veckan? :)

2010-05-24 @ 23:29:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Japp det skulle funka för oss.. Är ju iof studenten då, men vi ska inte vara i Vänersborg förän vid 16 typ så de skulle funka =)

2010-05-25 @ 18:28:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0