Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Grattis alla mammor!!

Idag är det morsdag så jag får gratta alla mammor inklusive mig själv ;)

Melvin var så snäll mot sin mamma idag för han behagade inte att gå upp fören vi gick in och väckte honom vid 10.15. Hur gott som helst =)

Idag ska vi till svärföräldrarna och fira litegranna =)

Ha en underbar dag idag!
Många kramar

Mammsen fick en jätte fin ljus"lykta" av sin prins idag! =) <3


Melvins lilla presenthög! =)

Nu har vi bara EN grej kvar att köpa sen är vi färdiga ;)


Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha "för mycket fisk". Vad är det? :P Nej fan va sugen jag blev på fisk nu då! Om man kanske skulle se till att göra lite fisk idag. ;)



Va mysigt med presenter. <3 Jag har börjat fundera på vad man kan önska sig/köpa till Hugo när han fyller... Vad har ni köpt till Mellisen? :P Puss

2010-05-30 @ 15:12:45
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0