Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Jag ska måla hela världen....

Fy va vi har målat det senaste, och kallt till tusen är det..Haha! Men fint blir det =)

Efter jobbet idag drog jag en snabbis till min frisör och fick en sommarfrisyr =) Känns skönt! Äntligen är dom fula topparna borta =)

Sen när vi kom hem var det middag, lägga Melvin och sen sätta sig ute och måla staket. Men nu är det inte mycket kvar, hoppas jag, hehe!!

Imorgon innan jag börjar jobba ska jag till vårdcentralen för jag fick ta och testa mig på jobbet idag och blåskatarren eller vad det nu är har inte försvunnit. Mer nu än innan! Hm ja, så nu blir det väl en antibiotikakur till. Skoj skoj, *not* Hahaha!!

Helgen har varit toppen. I lördags kom våra vänner hit på en liten grillning och gott blev det :) Sen drog vi kvinnor ut och tog oss en bowlingrunda. Och som vanligt kom jag först om man räknar bakifrån. Haha!! Men kul hade vi

Melvins 2 årsdag börjar närma sig med stormsteg och vi har inte börjat planera nått än, haha! Får nog ta tag i det snart :)

Hm ja det var väl det. Inte mycket skoj som händer nuförtiden..Men det vänder väl kanske snart ;)

Kram kram


Åh va liten och skruttig han är =) Med en massa svamp i munnen, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0