Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kusten

Tjingeliiing!

Åh sikken härlig kväll. Melvin ligger och somnar förhoppningsvis strax och vi sitter och kikar på 2 1/2 men =)

Idag tog vi oss en liten tur till kusten och hälsade på Johanna och Markus. Och sikken mysig husvagn dom fått tag på =) Hann även med en liten grillning och det var super gott, hihi!

Imorgon är det jobb för min del men bara fram till kl 1 och det är väldigt gott. Sen är det kalas för hela slanten för lille Harry! Han är hela 2 år =)

Men herregud vilken tråkig människa jag blivit. Haha jag kommer ju aldrig på vad jag ska skriva nuförtiden. Det värsta är ju att på kvällarna innan jag somnar har jag hur mycket som helst jag vill skriva men det är änna väldigt bortblåst på mornarna när jag tänkt skriva =) Hahaha hur tokigt som helst, hehe!!

Jag satt ivartfall och tänkte på denna nya film med Alvin och gänget..What lixom??!! Chipmunkarna hette dom på min tid och var banne mig inte datagjorda utan tecknade och väldigt bra. Alvin och gänget? Hur har dom fått det till de??? Nää jag tänker inte ens titta på skiten för det skulle bara förstöra det unika med CHIPMUNKARNA!! Haha!! Intressant, eller not men det är iaf en tanke jag hade =)

Kram på er

Nygging =)


Melvin har fått tillbaka sin bebigunga och han älskar den fortfarande, hehe



Ute och går med Stina =)


Kommentarer
Postat av: MoFa

Goungen!! Kram och krama grabbarna!

2010-05-14 @ 18:35:35
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Hampus tackar så jättemycket : D



Han ser ut att vara en anning större nu i gungan än sist jag såg honom i den ;)

Här om dagen tittade vi igenom bilder här hemma och hittade bilden när fisarna somnade på filten när vi var hemma hos er. Så söta så..

2010-05-14 @ 21:09:36
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi vilken super söt/fin header du har :D

2010-05-14 @ 22:40:42
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha va söt han är MElvin! <3

Jag är lika dan! Jag har ingenting att skriva om längre känns det som, och då känns det bara dumt att sätta mig där. "Hej nu sitter jag här och pluggar igen... Idag åt vi... Imgn ska vi äta... Nej nu ska jag hänga tvätt och.." Segt. Sånt är ju liksom inte ens roligt att läsa ;)



Får hitta på någonting någon dag vännen! Saknar er! Puss

2010-05-17 @ 14:23:25
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0