Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Utvecklingssamtal

God kväll!
Jag skrattar änna åt mig och min dåliga uppdatering. Men orker har lixom inte riktigt funnits där. Skönt med ett litet lov även från bloggen ibland =)

Helgen i Växjö har verkligen varit bäst! Shit va både mysigt och skojjigt det varit. Melvin har varit helt extas hela helgen =). Tack under bara människor!! <3

Men lustigt nog är man tröttare nu än när man åkte dit, haha. Men tröttheten börjar lägga sig nu =)

Fick papper på jobbet idag om vilka dagar jag ska vikariera och få betalt. Tror vi är uppe i 9 dagar nu. HÄRLIGT!!

Igår fick vi åka in till jouren med Robban för han hade fått en flisa i ögat. Men läkaren såg att han redan fått ut flisan men att hornhinnan var skadad och det var det som gjorde så ont. Så idag har han varit hemma och tagit det lugnt. Och ögat känns mycket bättre idag säger han. Skönt..

Idag har vi varit på utvecklingssamtal och det var mycket givande. Han kommer få vara hemma med mamma 2 dagar nu för han är inte riktigt bra. Nu när dom till och med ser det på dagis så är det ju något. Så 2 härliga dagar med mamma kommer föehoppningsvis göra susen =) Sen är det ju kort dag på fredag och nästa vecka är det ju bara 3 dagar =) Nice!!

Så imorgon ska jag och Melvin baka lite muffins, för jag fick ju en fantastisk muffinsbok av Ylva =) Tack! Och sen ska jag även ge mig på att baka bullar..Gott gott

Nu kom Robban hem med sin nya Iphone så jag ska sätta mig och kika lite på denna mystiska sak. Haha!! Säger bara det, DESSA NYMODIGHETER...Haha

Kram kram

ps: bilder kommer sen. Ds

Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Hmmm. Melvin har ju redan bakat en rulltårta. Undrar när han ska få smaka på den.:-)Kram

2010-05-05 @ 11:35:10
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Emma

Ja det är bara till att komma förbi närsom =) Vi är hemma varje dag efter halv 6 ;)

2010-05-05 @ 16:39:29
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0