Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

November

Redan november??? Fattar ni va tiden går fort!

18 dagar kvar är det vartfall tills vi sitter på planet till Thailand =D Wiiihooo...Och i veckan kom det hem en katalog från fritidsresor så vi kan få beställa en massa godsaker till planet =) Blir nog mest grejer hem men mysigt är det! Faaaasiken va man längtar. Och särskillt nu när det är så pissetråkigt väder här hemma. Åh va skönt det ska bli med en massa solvitaminer, bad, bus, värme, god mat, härligt sällskap m.m..Ja bättre veckor kan man nog inte få! =)

Helgen i växjö var toppen. Man fattar ju inte att det går så lång tid emellan för det känns verkligen som man ses varje dag =) Helskönt gäng..Och bäst av allt var att min bror Kenny var där. Världens överraskning! Har inte träffat honom på 6 eller 7 år??? Shiiit!! Men nu så..Och gud så glad jag vart, Melvin och Robban också ;P

Idag tog jag faktiskt Melvin till vårdcentralen för det ger verkligen inte med sig. Nu är vi snart inne på 4e veckan med hosta, snor och feber. Idag låg han på 40 grader igen efter att ha varit feber fri några få dagar..Hmmm! Jaja penicillin och slemlösande fick vi utskivet iaf. Så 10 härliga dagar med att försöka få i honom detta..Haha!! Hoppas iaf att det går över.

Ikväll kommer Malin och Micke över på lite tacos och idol-tittande. =) Mmmm TACOS!!!

Sen när Mellisen vaknat så är det inte långt kvar till pappa Robban kommer hem för idag slutar han lite tidigare..Yeees. Så då ska vi åka och handla väldigt fort till ikväll + att jag och Melvin ska baka bröd innan dom kommer =) Det har jag lovat honom länge för vad passar bättre än nybaktbröd till helgen?? =)

Nää ni får ha en super helg, för det ska vi..
Hörs snart igen
Kraaam

Melvin fick en sen födelsedagspresent av Nore och Wian!! Taack


Mofa står för matlagningen! Mums


Haha Nore och Melvin delade så fint på pottan =)


Tina och bror min


Lite inredningshjälp!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Härligt att flyga till thailand! Njut för mig med. :D

2010-11-05 @ 13:19:51
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: PlastMommo

Jaa de va en mysig helg o snart ses vi igen ;) Haha pottbilden är sååå söt, ler då jag tänker på deras snack på toan.Men fasiken så tråkigt med dessa sega förkylningar. Alla tre prinsarna sjuka :( :( :( Nu får vi hoppas dom piggnar till innan semestern!!! Kramisar

2010-11-05 @ 18:48:42
Postat av: MoFa

Härliga bilder! Snart åker vi!!

2010-11-05 @ 20:29:26
Postat av: Ylva

åååh, snart ska ni till Thailand!!!

Hoppas och tror att ni kommer få det underbart

sjukt trist att inte vi kommer iväg med.. :P

2010-11-06 @ 15:54:45
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0