Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Heeeeelg

Nu har vi äntligen kommit till ytterligare en helg =) Fasiken va tiden egentligen går väldigt fort..Men kul har jag =)

Idag ska jag hem till Kajsa och äntligen få komma och hälsa på den söta lilla sessan Wilma =) Åh såååå mys det ska bli, hihi!

Och imorgon ska jag och Melvin hem till Tuvis och Jessica. =) Fredagar har änna blivit våran dag, hihi

Sen på lördag så ska Mellisen sova hos fammo och faffar för då ska vi ut med mina kära syster och stefan. Det är en liten avskedsgrej eftersom dom snart lämnar oss för Karlstad =/

Och på söndag ska vi väl inte göra så särskillt mycket. Ut och plocka svamp blir det nog för vi har hittat ett riktigt bra trattis ställe, hehe! Men sen känns det iof som att vi har något mer planerat men det får vi se sen, haha. Måla lite här hemma blir det iaf också, så vi kan bli färdiga någon gång =)

Måste även säga att det är en grymt rolig period Melvin är iinne i nu. Han tjötar, sjunger, tillrättavisar och är allmänt skojjig hela tiden, hahaha!! Älskade unge <3 vad skulle vi gjort utan honom..Och han är så goo när han kommer uppkrypandes till en i soffan och gosar ner sig hos en och säger att han är "mammi", alltså mammig, hihi!

Har även fått klickat hem en massa nya grejer från Ellos, och oj vad roligt det blir när dom kommer =)
Och vi har även köpt oss en ny dator. ÄNTLIGEN. Av vännerna Emilia och Crille =) Men den får vi i slutet av månaden så då har jag ingen bortförklaring till det dåliga bloggandet. För då har jag fungerande tangenter, haha

Nepp nu ska jag kiila iväg och hämta mellisen! Fick ju sluta lite tidigare idag och då ska även han få det =)

Och attans att vi börjat ta så mycket roliga bilder och filmer på robbans iphone, den har man ju inte alltid här så man kan föra över =/

puss & kram ses på sta´n

Våran prins som förgyller alla våra dagar! <3

Kommentarer
Postat av: MoFa

Gullunge!

2010-10-15 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0