Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Vintertider

Haha vart har sommarn tagit vägen egentligen?
Här hemma är det svinkallt och rena rama isbanan utanför. Tur man har värme att  se framemot =) För nu är det bara 4 veckor kvar tills vi badar och solar i Thailand =)

Melvin och jag är återigen sjuka. Den förra förkylningen gav aldrig riktigt med sig utan den blossade upp igen. Så nu är vi hemma igen med bomtäta näsor/halsar och melvin med sin vanliga 40,5 grad feber. Som tur finns det medicin mot feber ;)

Inatt vaknade jag vid 1 tiden och hörde melvins potta spelade, haha så jag gick upp för att kolla vad som skedde, och då hade han traskat upp, tagit av sig blöjan för att kissa. Sen gick han och la sig igen =) Duttia kille..

Haha nu förtiden är jag tidigare på mornarna än melvin är =) Kan aldrig sova längre än halv 7 =) Så idag vaknade jag vid den tiden och hade tråkigt. Melvin däremot sov ända till 8 =) haha!

På fredag drar vi till Växjö =D Äntligen!!

Nä nu kommer jag inte på så mycket mer!
Haa en fin dag
Kraam

(blogg krånglar så tyvärr och tråkigt, inga bilder)


Kommentarer
Postat av: PlastMommo

Men lille gossen så duktig han är!! Uppe o spelar mitt i natten o sen lägger sig igen ;) Haha myspysunge! Jaa ska bli kul o träffas o umgås snart! Ni får krya på er! Ses på fredag Kramis

2010-10-26 @ 18:57:54
Postat av: Anna

guu va duktig han är..

Fanny vill inte alls.. men vi stressar inte får ta de nästa sommar..=))

hoppas allt är fint ( förutom förkylningar) de har vi också här nere de är typ var tredje vecka känns de som ..=S men men vad ska man göra..=)

ha de bra

2010-10-27 @ 07:06:06
URL: http://fannysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0