Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Långledigt!

Hejsan hallå!!

Nu är jag lite långledig =) Gottigt! Dagis ringde nämnligen mig idag och berättade att Melvin inte riktigt var kry. Iof visste jag att det alldeles snart skulle slå ut. Han har hostat och snorat en del men inte så att han själv haft ont av det. Men idag hade han det. Men jag hann ju iaf jobba en halv dag =)

Åh på lördag är det en ullaredresa inplandrad med mitt stora hjärta =) Kommer bli jätte skojjigt! LÄNGTAR! =)

Känner att det blir jätte jätte dåligt med bilder på Mellisen nuförtiden men han är aldrig stilla så man kan få någon bra bild, haha!!

Föresten så måste jag berätta att vi är mer än skitnöjda med Linas matkasse!! Shit vilken underbart bra ide att starta något sånt =) ALLT är verkligen supergott och att det är nyttigt är ett stort + i kanten, haha!!
Folk tror man förlorar så himlans mycket på att ha det men vi gör det då rakt inte! =) dessutom blir det riktig husmanskost och variation! Gillart starkt, hihi! Haha ja vi är som sagt väldigt nöjda =)

Nää nu vaknade min älskade unge!! <3
Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Har oftast samma problem med Hampus, så de är därför de är mycket mer bilder på Pontus. haha Han kryper ju inte så fort ännu ; P



Vad skoj med Ullared, hoppas att ni hittar mycket : D

2010-09-30 @ 15:57:22
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Johanna W

Kan inte annat än att hålla med dig om Linas matkasse, verkligen suuuupeeeer bra!

2010-10-01 @ 14:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0