Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 6/4

Tänk va, redan april! =)
Tiden verkligen rullar iväg även om jag tycker att vi inte kommer någon vart i graviditeten, haha! Det går inte riktigt ihop hör jag, men så är det!

Haha som ni vet så tittar både jag och gubben på Big Brother och igår när vi kikade på det så kom det där jobbiga "vet inte om jag skrattar eller gråter" för jävlar va roliga dom kan vara. Haha! Igår var det stjärnan Simon och Peter som fick mig till gråt/skratt. Hahahaha!! Och inkontinent som man blivit har man svårt för att hålla tätt i ett sånt läge. Ni kan ju tänka er va jag kämpade med hela grejen! Hahahahah!!

Vi satte oss även ner igår och pratade lite namn till bebisen och nu har vi 3 pojk namn vi är överens om =) Skönt de. Men sen vet man aldrig, det kan lika gärna bli ett helt annat namn, det beror ju på hur bebisen ser ut. Tjej namn har vi haft färdiga sen länge och nu som sagt även pojknamn =)

Regn och rusk, ursch! Men något som gett solsken åt detta tråkiga väder är att vår lilla bebis i magens bästa kompis nu kikat ut. En liten Saga =) Och hon är helt underbar! Längtar så tills man får träffa den lilla sessan. Så ett STORT GRATTIS till Familjen Nord! <3

Åh hoppas att vädret håller vad det lovar, varmt och gott i helgen. För då ska det premiärgrillas här hemma =) Sen har vi inte allt för mycket planer i helgen och det är väl skönt de. Bara ta det som det kommer!

Igår höll jag min prins hemma för en liten mysdag och bra var väl det för på lunchen där steg graderna i kroppen på honom och feber utvecklades. (öh hur skriver jag egentligen) Haha!! Men så iaf det fortsatte även vara feber under natten och hittills. Hoppas ju såklart på att det är vattkopper som spökar för det vore på tiden. Men man vet aldrig. Får väl se vart det slutar. Hemma får han iaf vara och det tackar ju faktiskt inte mamma nej till =) Min prins! <3

Nää slut tjatat på mig
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe tror jag! Haha
Kram kram

Inte bara vi som längtar efter bebis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0