Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

19+0

Jaaaaa, jag vet..Jag är skitdålig på att blogga.
Men denna gången har jag en riktigt bra ursäkt, hihi!
INFLUENSA!! Har legat och verkligen trott att detta skulle vara det sista i mitt liv. Jag som aldrig får feber har legat med 40 grader i 3 dagar och sen tar det ett tag att komma tillbaka fysiskt. Det tar på kroppen alltså..Orsch och fyyyyy!! När man har feber tror man verkligen att man närsomhelst kommer dö! Haha!!

Idag börjar jag jobba halv 1 så jag och Mellisen har haft en mys morgon! Han sover fortfarande som en kratta MEN nu kan han komma in till mig vid 5 tiden och faktiskt somna om. Och så vaknar vi pigga kl 8. Hihi!

Bebis sparkar på som bare den och det är hur mysigt som helst =) Fast i vissa lägen kan det bli lite störande, ni vet som när man har en jobbig nervryckning, haha! Men det är inte ofta man tycker det är störande, hihi! =)

Pappa Robban och Mellisen har fått känna på den lilla ganska hårt nu. Och det syns även utanpå när bebis lever rövare. MYSIGT!! Nu ligger jag på ca 6 kg + =) eller ska jag göra en =(

Och fortfarande får man höra HELA tiden hur liten man är. Haha! MEN jag är mycket större nu än va jag var med Melvin i denna veckan och det är det jag utgår från när jag säger att jag är mycket större denna gången =).

Men jag kan ärligt säga att jag redan nu känner av det där jobbiga som blir när man ska resa sig från liggande eller man ska sätta sig ner i ljupa stolar/soffor. Magen känns mycket högre denna gången. För det kommer jag inte alls ihåg att jag kände av alls såhär tidigt sist. 

Och ett gottesug till tusen har jag fått. Attans! Men jag trycker i mig en frukt så fort det sätter in. Haha så det blir en hel del frukter om dagen, haha!!

I helgen ska vi försöka hitta på något riktigt kul för Melvin. Frågan är bara vad?? =)

Och nästa helg är det min födelsedag =) =) =) Så då ska svärmor och svärfar passa Melvin så jag och Robban kan komma ut och göra något bara vi. Robban ska surprisa mig =) Spännande, hihi!

Kram på er!

Vecka 20



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ursch va jobbigt..

de är verkligen ingen hit å ha de ja låg i 2 veckor å bara sov sist ja hade skiten..å sen 1 vecka minst för att komma på fötter igen

2011-02-03 @ 15:12:10
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: nalle333

Jag tycker inte att du verkar vara såå himla liten? Det säger säkert "pang" sen och magen blir som en liten badboll. ;)

2011-02-03 @ 21:06:10
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Amelie

Det känns helt annorlunda den här gången. Mycket tyngre och stönigare liksom fast man har vettet att njuta mer. Förstår precis hur du känner!

Och va skönt att du har blivit frisk! Inge roligt å vara sjuk! <3

2011-02-04 @ 10:27:48
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: MoFa

Ojoj..dösjuk när man har feber. Ja jag dör då jag har 37.2! Ett sämre arv du fått..:) Skumbananer och Cloettas appelsinklyftor är goda! Hoppas han hittar på nåt sköj till dig och att bästa killen har de gött. Krama om han!

2011-02-04 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0