Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Mage + vagn

Gjorde ju som sagt sönder våran kamera i förra veckan och den går inte att laga. Haha! Stackars Robban, han har det inte lätt. För är det inte det ena så är det de andra som vi (jag eller melvin) råkar ha sönder. Haha!! Men iaf, jag har ju en mobil som kan ta bilder, hihi! =)

Sen så disskuteras det fram och tillbaka här hemma angående vilken vagn vi vill ha till bebisen =) Vi ville först ha en 3 hjuling men det är bara en 3 hjuling som går att ha barnet sittandes mot dig och som kan få fullt liggläge i sittdelen men den kostar över 8000 kr. Inte okej! Haha! Så det kanske blir en vagn med 2 små hjul därframme istället. Vill ju testa att ha en annan vagn än 4 hjuling denna gången. För visst älskade jag våran vagn vi hade till Melvin, men kul med annat någon gång också =) Eller ja, det kanske blir en 4 hjuling...Åh jag vet inte. Och varför ska dom flesta vagnarna ha annat än luftdäck? Det är ju jätte skillnad på det. Vi hade lufthjul på duovagnen sist och det var mycket skönare att köra och på scootern är det dom andra däcken..SKILLNAD

Och det blir troligen ingen helt ny vagn. Tycker det är helt sjuka summor för en ny vagn och samtidigt kan du kan få en likadan vagn som kanske är 1-2 år gammal för några tusenlappar mindre. Så hejjja begagnat säger jag =)

En sådan här lutar det kanske mot. Iaf idag, men imorgon kan jag ha ändrat mig. Haha! Tur vi har många veckor på oss att bestämma oss =) =)



Magen vecka 22 med Melvin


Vecka 22 nu =)


Kommentarer
Postat av: nalle333

Ååh, vad fint med turkost på vagnen :)

..som du säkert vet är jag smått (läs väldigt) besatt av just..turkost ;)

2011-02-21 @ 13:17:17
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Hanna

Hej Emma,

Jag har följt din blogg ett bra tag nu. Jag kom in på den via någon annans och har fastnat här :)

Det roliga är att jag är i v25 med andra barnet och vi har precis samma funderingar ang barnvagnar!! Vi hade en emmaljunga duo edge till första men vill ha en lättare och smidigare vagn nu. Har tittat på den du skriver om (idag) :) men även på Emmaljunga city jet och Emmaljunga Kangaroo och brio happy med swivel hjul. Har du någon erfarenhet av dessa?

Begagnat blir det absolut denna gången, det är ju svindyrt med nytt! :)

Ha det bra och sköt om magen! ;)

2011-02-22 @ 11:59:26
Postat av: Sandra

SV: Loke vägrar inse att de kan vara en lillebror också. Haha.

2011-02-23 @ 19:24:55
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har absolut ingen aning. Men hoppas nog lite på en tjej, men gör ju inget om de blir en kille heller såklart ;)

2011-02-23 @ 20:27:49
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har absolut ingen aning. Men hoppas nog lite på en tjej, men gör ju inget om de blir en kille heller såklart ;)

2011-02-23 @ 20:28:09
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0