Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Karlstadsbesök!

Det är precis va vi har haft =) Underbara sis och hennes karl, Stefan, har varit här =)

Vi käkade tacos igår kväll och mös sen med en sjuhelvetes massa godis till en skräck som hälften av oss tydligen redan sett. Hihi! Men det gör inget, för skräckisar går att se om och om igen! =)

Sen bestämdes även att dom lika gärna kunde stanna här över natten och det tyckte vi var hur mysigt som helst =) Så imorse gick vi upp vid 8 tiden och åt en härligt frukost! Älskar mina frukostar och med ett härligt besök kan det ju inte bli bättre, hihi!

Melvin tyckte det var jätte kul att dom var här och hälsade på. Det är ju lite trist nu när dom flyttat till Karlstad, för vi träffs ju inte alls ofta =( Men vi bestämde iaf att vi i februari ska åka up och kika hur dom bor =) Det ska bli skojjigt värre. Och då är det banne mig vi som ska ta med 2 kg lösgodis och lämna kvar, hihihi!!

Idag får vi ta och gratta svärmor/farmor på hennes stora dag! Så GRATTIS ANKI! Så ett kalasande är inbokat för oss iaf =) Och synd, jag som inte alls är sugen på tårtor och allt annat gott som kan ätas på ett kalas..Haha! Fyy vilken ångest att hela tiden behöva tänka på mat. Samtidigt som jag vill försöka vara relativt nytttig för att slippa alla jobbiga extra kg som man egentligen inte behöver. Haha!! Men men..+ 4-5 kg nu. Och snart halva tiden. Snart känner jag att det kommer smälla på + fronten. Haha!

Bebis bökar runt mer och mer för varje dag och jag tycker det är såååååå mysigt. Och jag kan ärligt erkänna att jag njuter 1000 gånger mer denna graviditeten än den med Melvin. Då var man ju hela tiden ett steg före och längtade mycket mycket mer. Visst längtar vi tills denna lilla böna kommer ut MEN vi vet att det sker oavsett så då kan man lika gärna passa på att njuta istället för att längta hela tiden. Haha! =) Det är våran tankegång iaf, hihi!

På måndag är det dags för RUL..YEEEES! Va vi längtar!! Man kan ju inte se sig mätt på lill =)

Imorse vaknade jag av en "rejäl" spark faktiskt. Det riktigt var obehagligt men ändå mysigt, hihi!

Nu ska jag ta och passa på och njuta lite av ledigheten med min familj! Älskar när vi allihopa är hemma tillsamans. Tur och skönt att man trivs så bra med ens familj..Jobbigt annars =)


Kram på er! Ha en riktigt härlig lördag!

Haha, sis


Älskar er!! <3








Alla dessa ankor som han hela tiden skulle ha som "napp" haha





Kommentarer
Postat av: Amelie

Finaste Melvin! <3

Visst njuter man som fan denna gången! Jag har njutit och myst med Rasmus varje dag. XD Men nu, nu börjar jag mest längta tills han kommer ut. Nu är det ju såååå nära... :P

2011-01-22 @ 12:41:53
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: MoFa

Härliga bilder! Krama om grabbarna frå mig!

2011-01-22 @ 16:07:32
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Super söt pytte Melvin : )

2011-01-22 @ 20:45:40
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Zara

Haha! Rut gör likadant med badankorna som finns här hemma.

2011-01-23 @ 00:10:16
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

2011-01-23 @ 20:12:09
Postat av: Plastmommo

Fina bilder på lille plutten ;) Så mysig med hinken på huvudet. Stora killen nu ju! MysMelvin ;) Kramisar

2011-01-23 @ 20:26:10
Postat av: mormor Lisa

Vilka härliga bilder. Man glömmer hur fort tiden går o snart blir han 3 år o storebror.Kram

2011-01-24 @ 22:23:53
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0