Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Vecka 18 =)

Haha! Japp, hela vecka 18 går vi in i idag =)
Var nämnligen på ett tidigare ultraljud igår för att kolla så att allt var okej.

Och snälla Emilia ville följa med mig så jag slapp åka ensam. För i det läget har jag hört att det är bra att ha någon med sig =) Och Robban kunde verligen inte ta ledigt, ens någon timme igår =(

Men iaf, allt såg toppen ut med våran lilla bebis och hon/han rörde sig ytterst lite. Så en lugn bebis änsålänge. =)

Jag satt där i gynstolen med Emilia brevid mig och kände hur leendet blev bredare och bredare och tårarna kom närmare och närmare. Helt fantastiskt underbart! Spelar ingen roll om man redan varit med om det för det var lika speciellt denna gången som första =) Det var våran lilla bebis vi satt och tittade på <3 Så nu är nya datumet 24e juni, självaste midsommarafton =)

Vi fick tyvärr inga bilder eftersom det var på gyn men vi ska ju på RUL om ca 1 vecka och då får vi bilder =) Och varken jag eller Emilia hade tanken på att ta kort för jag tror vi var så uppe i att titta på den lilla =)

Lillbus tittade rakt på oss precis som hon/han såg oss =) Jätte fina lilla bebis!

Nu har precis Mellisen vaknat och vi har fikat med årets första semlor =) Mumms va jag älskar semlor! Synd bara att dom är sååå onyttiga, hahaha. Nu ska vi strax sätta igång med helgens brödbak

Och sen ska vi ut på en liten familjeutflykt =) Vet dock inte riktigt vad vi ska göra, haha

Ha en underbar helg!
Kram kram

"Vill se på Nalle Puh, mamma" =)


Haha när man ligger ner ser man inte allt för stor ut =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att allt var bra! Vad kommer det sig att du fick in på extra kontroll?

2011-01-16 @ 17:06:41
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Sv: Vad lustigt! Då ses vi :)

Usch då ja det hade jag också i förra grav. men det visade sig bero på att moderkakan satt lågt och täppte till förlossningskanalen. Efter det fick vi gå på UL 6 gånger tills de såg att den hade flyttat sig. Annars har det blivit snitt :/

2011-01-17 @ 11:22:39
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Semlor lät inge´trist! =)

Trevlig kväll!

2011-01-18 @ 15:11:16
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0