Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

3D/4D ultraljud

=) =) =)
Idag drog vi iväg till Göteborg för att kika på vårat lilla mirakel i magen =)!

Det har varit bestämt sen väldigt länge och äntligen var det dags =) Dock ville vi inte ha reda på könet och det fanns ingen risk att man såg det heller men själva bebisen fick vi se och den var otroligt vacker =) Vi är otroligt lyckligt lottade att få sånna välskapta och fina barn, hihi!

Dock var det en väldigt enveten bebis som inte riktigt ville visa upp sig utan den låg med benen framför ansiktet. Haha! Men några hyffsade bilder fick vi ändå =)

Just nu sitter vi och försöker få igång våra iphones, haha! Det klart det inte ska vara lätt när det är en massa nymodigheter. För vad jag kommer ihåg så var det bara till att ladda telefonen några timmar och sen funka den som den skulle, haha men denna måste man ladda hem program till datorn och sätta i dom och installera en massa skit innan. Haha! DESSA NYMODIGHETER säger jag bara =)

Nää nu börjar strax Big Brother och jag skäms inte för att säga att jag älskar programmet! Det är såååå skoj!

Ha en fin kväll
Kraam










Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Herregud så gulligt. roger tycker att det liknar en pojk.Kram

2011-03-13 @ 21:40:24
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Hanna

Ååå såå mysigt att se den lille/lilla igen!!!

2011-03-14 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0