Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Dessa finnar

Åh va jag hatar dom. Ja alltså, inte folket finnar ;P! Utan alla dessa finnar som uppkommer i ansiktet..
Jag är en sån som nästan aldrig har finnar men under graviditeten har jag en ny varje dag känns det som. Och det värsta är inte att dom förstör ansiktet utan det att dom gör satans ont är snäppet värre..hatart! Och klämma ska man ju alltid göra och hur skönt tror ni det är på en skala?? Hahahaha!!

Sen har tröttheten slagit mig i huvudet. Så jag tog ett hb på jobbet för att kika om det kan vara det och japp, 99 låg det på. Liite lågt. Så nu ska jag testa blutsaft för att få upp värdet =) Så man kan orka vara Emma igen =) ska även köpa mig "falska tårar" för jag har sååå torra ögon. Kisar hela tiden känns det som och tydligen kan det höra till graviditeten =)

Helgen i växjö var jätte lyckad. Gööör skoj! Men att man alltid ska komma hem ännu tröttare än man var innan är ett mysterium för mig, haha!!

Vi ska även byta våra abonemang nu för något har slagit ut våran mottagning här hemma. Det är riktigt dåligt. Så 3 erbjöd oss att vi fick avsluta det trots att abonemanget inte gått ut men att vi skulle skicka tillbaka våra telefoner. Haha! Men sen när vi pratade med dom igen så var tydligen Robban så charmig så vi fick faktiskt behålla telefonerna =) Hur bra är inte det då? En svindyr iphone som inte alls är gammal och min braiga =) Perfekt! Så nu ska vi testa på Telia =) Och då får (eller ja, får och får) vi varsin iphone 4 =) Jag ska alltså gå in i en helt ny värld och testa dessa nymodigheter. Känns väldigt kusligt må jag säga..Haha jag älskar ju att ha knappar på mobilen...Haha! Jag är lite gammalmodig av mig men det är sån jag är..Det ska ändå bli kul med något nytt =)

Tror även vi hittat en perfekt vagn som vi vill ha =) Är inte riktigt säkra än men nästan. En 3 hjuling. hahaha såå jag velar!!

På måndag är det äntligen dags för bm besök igen =) Få lyssna på hjätljuden är allt väääldigt mysigt. Och sen ska magen mätas, hihi!

Haha och tänka sig att man fortfarande får alla dessa kommentarer om hur liten man är. Haha! Vad tror folk lixom, jag har halva tiden kvar och då kan man ju inte vara hur stor som helst nu. Det skulle bli enormt jobbigt sen då.. Haha!!

Och oj vad jag går upp i vikt. Men härligast är ju sprickan som jag lyckats få i min häl. Snacka om att kroppen inte är van vid alla dessa kg. Hahahaha!!

Melvin har *knackar i trä* sovit väääldigt bra det senaste. Inget bråk alls på kvällarna och somnar i hans egna säng =) Underbart!

Ikväll blir det mys framför Big brother (som jag förövrigt fastnat hårt för) med min underbara gubbe och varsina super goda semlor =) =) =)

Ha en otroligt fin kväll och härlig helg!
Kram på er

Påväg till dagis


Mor och son mys!! <3




Vecka 24

Kommentarer
Postat av: Mommo Ylva

Ja finnfolket är ju underbara! ;) men i ansiktet är inte kul. Hormonerna som leker lite å som tur är övergående! Ja det va kul o ha er i växjö å kul vi hann med leklandet med de små grabbsen. Tror vi vuxna har nästan lika kul som barnen hihi ;) Liten mage är ju att livmodern ligger bakåt å då putar det inte så mycket fram, men nog tyckte jag att din mage var normalstor i den veckan du är.Kring v 25 som det sätter fart om jag minns rätt. Allt är ju bra med Åsa-Nisse å det är ju det viktigaste ;) Kramisar på er å ha en skön helg!

2011-03-04 @ 19:30:17
Postat av: Sandra

Fi fan, jag har också fått sprickor i fötterna. Svinigt ont gör de!

2011-03-04 @ 21:14:06
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Emina

Gud vad du växer gumman=) älskar älskar verkligen och läsa ditt blogg... hehe ses snart tycker jag vill verkligen inte missa denna magen=)

2011-03-04 @ 22:01:10
Postat av: Emily- Mamma till Vincent & Eddie ('v')

Förstår dig.. Folk trodde inte ens jag var gravid i vecka 37, då blev jag fan förbannad typ. Haha!

Tror dom att man ser ut så i vanliga fall eller bara för dom själva är smällfeta typ, ärligt :D

2011-03-05 @ 07:44:18
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0