Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Härliga helg

Ja jag måste säga att vi haft en riktig toppen helg!

I fredags hade vi en riktig toppen dag som slutade med en massa fredagsmys =) =)
Och på lördagen drog vi iväg till Ikea och fick inhandlat en hel del nytt. Behövdes faktiskt. Eller ja, garderobsinredning och lite hyllor m.m. Men nu känns det såå mycket bättre här hemma. Fick även inhandlat nya dörrar till garderoben i hallen, hihi! Men nu är det rent och snyggt och samlat i våran garderob...FINALLY!! =)

Nu har vi flyttat in bebissängen i vårat rum (mys) och bara väntar ut vårat pyre. Men inte riktig än får den kika ut. Den får allt ta och vänta några veckor till. Även om man faktiskt börjar tröttna på den stora magen (ja jag vet, jag ska inte klaga över graviditeten, men nu är nätterna sjukt jobbiga och lite får man klaga då) Älskar ju iof min mage men inte 24 timmar om dygnet ;)

Söndagen började lugnt men slutade i kalasande =). Först barnkalas för Harry som blivit 3 år =) Och sen min moster Lollo som jag inte tänker nämna åldern på, hahahaha!!

Hm ja till något tråkigare då så är Lenas begravning den 8onde Juni. Och lite drar jag mig för att längta till Juni nu alltså för shit va hårt begravningar tar på mig. Och särskillt en sådanhär! =´( Men som tur är har jag världens bästa stöd med mig, Robban <3

Det går inte en timme utan att jag tänker på Lena. Hon var en helt underbar människa som bara ville alla väl hela tiden. Och ja, det kanske var det som var grejen. Men hennes underbara leende som fick en själv att le är nu borta. Fattar fortfarande inte. Det är för overkligt! Det finns inte i mina tankar att vi förlorat henne! Hur kunde detta ske? Varför skedde det? Ja frågorna är många och som sagt, det går inte långa stunden utan en tanke på henne.

"Mina ögon kan glittra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se"

Ha en riktigt härlig dag och njut för varje sekund ni får vara på denna jord!
Kram kram

Barnkalas =)


Vildingen! Varje kväll är det samma visa =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0