Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Dop 17/9-11

Hejsan!

17 september var/är Charlies dopdag =) Dopet gick hur bra som helst och vi är såååå nöjda med hela dagen och allt fint vi fick!

TUSEN TACK ALLA SOM KOM OCH FÖRGYLLDE CHARLIES DAG! OCH FÖR ALLA UNDERBARA PRESENTER

Idag är det en riktig hemmadag som gäller! När vi steg upp idag hostade Melvin massor och sen tog jag en temp på honom, och ja visst, där var febern. Fast Vi har haft väldans tur för Melvin har inte varit sjuk på, tja 6 månader typ =)

Igår tog jag och min vän Sandra oss en tur ut till Öresjö för en fika. Det regnade och vart mörkt men ack så mysigt det var att sitta på en filt, titta på vattnet, dricka gott kaffe och bara tjöta..FRAM tills dess att vi märkte att vi inte längre såg något. Då vart det inte roligt längre! Haha, trodde min sista tid i livet var kommen, haha!!

Hmm, lägger in lite bilder istället =)
Kram på er





























Kommentarer
Postat av: Linda

Hej emma! Jag känner inte dig men har följt din blogg ett tag så jag e själv från trollhättan å tycker de e så roligt att läsa om dig efter som jag själv har 2 barn i ungerfär samma allålder som dina, allt man går igenom nu tex trotsen hi

ihi underbart. Tänkte höra också om du kunde ftåga jessica pm jag kan få läsa hennes blogg vi gick i samma skotyla på karlstorp å tycker de e så kul att hon å Rachid e tillsammans att dem hängt i hop så länge. Jag vet att de e någon hon inte vill ska läsa så jag förstår lä hon inte vill ge ut så jag kam läsa men de hade vart så kul ha en bra dag å ta hand om familjen kram

2011-09-20 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0