Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Shoppaholic

Haha jag har kommit in i en shoppandeperiod. Mohaha! Det måste vara våra TVÅ bilköp som satt igång mig, haha! =) Men kul äré

Satt och funderade lite på en grej.. Jag ser vänner som ger sina lika gamla barn som Charlie yoggi, hamburgare, pommesstrips, godis, glass, kakor, ja you name it! Är vi sega på att ge vår minsteman sånt gottigt? Det enda gottiga han fått är ett torrt rån och fått smaka en pytteliten klick med osockrad grädde (en gång). Vet att vi var mycket snabbare att ge Melvin gottigt men nu känner jag bara att jag väntar så länge jag bara kan. Till och med på hans ett årsdag har vi planerat att göra något med typ en fruktpuré, haha! Hårt men sant! Han har ju ändå inte det behovet lixom. Han kommer ju ändå någon gång börja äta det =) Sen tycker jag absolut inte det är fel av någon att ge sina barn det, detta var mest en tankegrej. Alla tänker ju olika  =)

Och jag känner mig så mycket friare nu när vi köpt oss 2 bilar. Det innebär att jag alltid har en bil hemma =) Hur underbart som helst. Vårt andra bilköp blev faktiskt en Saab 9-5 kombi igen =) Men det är den Robban kommer använda fram och tillbaka till jobbet så Peugeon blir "min" =)

Charlie har nu fått sina 2 tänder där uppe =) Så nu har han alltså 4 tänder i munnen, sötnosen!
Och han har ju fegat lite när det gäller att gå men nu har det släppt lite och nu går han faktiskt lite själv :) Även om han hellre sätter sig på rumpan och kryper iväg så går han ändå några steg. Och hade han inte varit så feg så hade han gått jätte bra och hela tiden =)

Melvins agg håller fortfarande i sig :-( Han är såååååååå svartsjuk fast vi följt "att få syskon boken" men det var kanske inte rätt metod för just Melvin. Hmm. Sen att vi fick en sån konstig start när Charlie föddes har nog förstört en hel del :-( Men vi hoppas snart få bukt med det

Påsken här hemma har varit underbar. Firats på många olika sätt =) En kväll, bara vi, en kväll med Ylva och Markus, en kväll med farbror Daniel och en dag hos farmor och farfar och en dag hos Mommo Lisa och Roger =) Jätte mysig påsk verkligen! Och Melvin har nog godis för ett helt år nu ;-)

Imorgon fyller min älskade älskade älskade moster uppe i himmelen år <3
Grattis i förskott Lena! Inte en dag utan att jag tänker på dig! Sjukt att du är borta, SJUKT!

Och jag måste bara klaga på skitvädret lite också.. Hua och ursch! Det är såååå KALLT, och är det något jag är trött på nu så är det att frysa! Det värsta jag vet faktiskt...Men vi får hålla tummarna att det snart vänder och blir VARMT =)

Ha en finer dag
Kram kram


Buseskiten <3 =)


Man blir allt trött efter dagis ibland, men att gå och nana i kistan MED Charlies napp är väl sådär okej, hahaha!!






Kommentarer
Postat av: sandra

Vi ger inte heller Tor annat än rån. Men han kan nog inte tugga på en hamburgare heller. Hahaha

2012-04-10 @ 19:18:57
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0