Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nä det är ingen vanlig dag...

...för det är Emmas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!! Haha Grattis till mig som nu levat i 25 hela år =) Och oj va mycket man hunnit med hittills.
Tack så mycket för alla gratulationer.. Det värmer i hela mitt hjärta =) <3

Helgen har varit helt underbar. God mat, underbart sällskap och nästan perfekt bowling. Haha! Jag är väl sådäringa på det. Haha! Iaf med ett eller 3 glas vin i kroppen, hehe

Söndagen spenderades ute i Öresjö med släkta. Skridskoåkning, korvgrillning, pulkaåkning på isen och såklart fika =) Och vädret kunde inte varit mer perfekt. Strålande sol och 1 + grad =)

Idag kom Melvin in med en jätte fin present till mig och i den låg en apelsin =) Mums sa mamma då ;) Och självklart några jätte fina teckningar han målat <3

Om en stund kommer min lovley Sandra hit med ungarna och busar lite. Då blir det väl 1-5 koppar kaffe också =)

Och jag fick precis ringt 65:an för att ta sommarjobbet.. För i stressen och nervositeten i fredags bad jag om att få återkomma med svar, haha! Och nu ringde jag och sa JA! =) Och hon frågade om jag redan nu ville börja på timmar. Och självklart vill jag detta. Helger blir det ju naturligtvis. Men jag ska få gå brevid några kvällar och mornar nu innan timanställningen börjar. =) Shit va roligt. Men ack så nervöst... Det är ju så mycket ansvar och grejer som ska göras.. Men ja, jag tycker det ska bli jätte roligt att få utvecklas och känna på hur det är att jobba med ren sjukvård.

Just det ja, vi vart ju till Jourcentralen med Charlie i lördags för han hade blivit sämre med örat. Nu fick man inte ens snudda kinden för att det gjorde så ont. Och febern steg igen. Dom kikade lite snabbt i örat och skickade oss senare till akuten.. Där blev vi sittandes i 3 timmar, kul, eller not. Men ja dom kom iaf fram till att det inte var lort som han petat in i örat utan det var hans trumhinna som spräckts och det svarta gegget var blod. Ja tack för den vårdcentralen.. Men han fick penicillin och efter första dosen märkte man skillnad på lillskiten. Och nu börjar han bli som vanligt igen =)

Ha en underbar dag!!
Kram på er

Lillfisen


Elias och Melvin åker snowracer =)


Och lille Charlie åker pulka för första gången.. Det tyckte han var kul faktiskt.. Et tag iaf, hihi


Morgonmys med mina grabbs -1 ! =)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Men grattis! :)

2012-02-13 @ 15:11:05
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: ib och morfar

Stort grattis från morfar och mig och lycka till på NÄL Kram

2012-02-13 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0