Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hm

Ja vad ska man hitta på idag då? Robban är iväg och fiskar och skulle vara borta mååånga timmar. Och vädret är ju inte det roligaste. Hm undra om Robban lämnade hemma bilen *går iväg och kikar*
Ja det gjorde han =) Men vad gör det om jag ändå inte vet vad jag ska hitta på. Hm. Jaja vi kommer väl på något!

Inatt har Melvin varit lite gnällig, han vaknade kl 3 och gnällsov till kl halv 6 då han ville ha mat. Sen tog det en stund innan han somnade om igen och sen sov han till 9. Undra vad som hänt med honom.

Jag har kollat runt lite här på morgonen efter jobb. Ska ju inte börja jobba än men det är roligt och kika. Vill ju sååååå jätte gärna jobba på förlossningen som usk men hur ska man kunna få ett sånt jobb. Ska börja med att sätta upp mig på timmar på BB och förlossningen, och vart gör man det???? =) Jaja det är ju ett tag kvar. Kanske kan söka sommarjobb dit nästa sommar. =)

Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Jag skulle oxå vilja jobba på förlossningen =)fast ska ytbilda mig till uska först :)

2008-08-05 @ 13:46:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Nej just nu har jag ingen utbildning alls, jag va dum och hoppade av efter 8:an, pga vissa omständigheter.. Sen flyttade jag till Trollhättan o sen blev det inte riktigt av o sen blev jag gravid, så nu ska jag börja plugga upp så jag får grundskolebetygen, och sen tänkte jag läsa vidare till Uska :)

2008-08-05 @ 19:30:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Ja känner att jag måste ta tag i det nu =) Jag börjar nu i Augusti o läsa.. William börjar på dagis den 1/9 så det är lite läskigt men spännande.. =)

2008-08-05 @ 20:26:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Japp, det blir komvux, för blir det 1 år jag ska läsa, sen tror jag uska utb på komvux är 1,5 år. Så sammanlagt 2,5 år då =)

2008-08-05 @ 21:04:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Mjo det är nog rätt intensivt, men man får kämpa på så få rhoppas jag orkar med att läsa och en liten buse =) Precis du behöver ju inte stressa fram det, du har ju lång tid på dig..

2008-08-05 @ 22:12:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kom till mig då när du inte har nåt att göra...

0738-333605

Kram

2008-08-06 @ 10:38:44
Postat av: carina

Hej söt kille ni har. Du undrar vart man söker timanställning så att du kan jobba på BB. Det gör du på Näl på personalavdelningen

2008-08-17 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0