Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God dag

Nu har jag precis rensat ur Melvins garderob. Alla 50, 56 och 62 kläderna var ju kvar och dom är lite för små. =) Haha. Men nu är det fint i hans garderob och nästan inga kläder alls kvar. Haha, jo då det finns det allt.

Nu sitter han i sin gunga och bara är allmänt gnällig. Blir tokig här hemma. Men som tur är ska vi snart gå iväg till öppna förskolan. Therese skulle inte gå med idag så vi vandrar ensamma idag! =) Sen kommer ju Robban och då åker vi med honom hem.

Nä nu får jag fortsätta med maten! Ha en bra dag
Hej hej


Det får bli lite mobilbilder sålänge =´) Hihi

Sötnos Melvin!!


Det blev en hel del kläder!

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Hej Hej!

Tack va snällt :)



Trodde jag skulle hinna klart till 4 tiden men när jag gick ner vid 3 var allt fortfarande blött både i torktumlaren och torkrummet.. De är nog inte meningen att vi ska får träffa er haha nä men vi ses ju imorgon. Vi saknar er ännu nu :)

Hoppas ni hade trevligt idag!

Kram

2008-12-08 @ 17:26:02
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

hihi de var en del kläder;P haha!

Ja jag gjorde detsamma i helgen jag men rensa ur alla 62. Nu har hon 68 och 74 hon använder:)

men hon är ju inte så lång heller.

Allt bra annars?

kram

2008-12-08 @ 21:59:06
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Jösses så mycket kläder.

Det är säkert en guldgruva för Lollo.

Du behöver inte köpa present i alla fall, du har massor att välja på.

Kram

2008-12-08 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0