Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll

Nu ska jag alldeles strax hoppa i säng. Är jätte trött idag.

Idag så gick jag och Melvin till öppna förskolan, och jag kan ju säga att det inte var ett jätte bra promenadväder. Kom fram alldeles blöt och frisyren såg inte alls ut som den gjorde innan och sminket satt inte alls på samma ställe som när jag gick hemifrån. Men men, tur att man känner alla väl =) Och Robban kom dit vid kvart över 5 eftersom han var tvungenatt åka hem innan och hämta bilstolen och lägga in en tvätt. Men det visade sig att vi inte alls hade tvättid idag, utan om en vecka. Ja så ofta finns det tvättider här hos oss.

Imorgon har vi fika på schemat. Alla mammor och deras bebisar ska komma hit på en fika. Det blir, jag, Sandra, Amelie, Marie, Therese, Emilia, Jessica och alla våra barn som ska hit, ska bli väldigt trevligt =)

Och innan så är det tänkt att jag och Marie ska ta en liten promenad och möta Emilia i stan. Måste ju även in och handla lite kaffefika, för det har jag totalt glömt bort =) Hihi!
Ja sen har vi inget mer inplanerat och det är väääldigt skönt. Känner för att bara ta det lite lugnt dessa dagarna.

God natt med er, hörs imorgon!
Tjiiiing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, kan inte jag möta er i stan och promenera tillsammans till dig? :) skulle va skönt att få komma ut i friska luften lite? :)

2008-12-08 @ 23:43:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Jag tyckte jag gjorde precis så som det stog på designadinblogg.se :-)

2008-12-09 @ 08:18:56
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Jag tryckte på 200 pixs som det stog... men även om bilden är för liten så är det ju ingen bild alls nu utan bara en text :S Det som oroar mig! Haha fy fan att man inte kan nåt =)



Mysigt ni sett ut att haft det i helgen, kul att ha så bra kontakt alla mammor !! Kram på dig o sötisen

2008-12-09 @ 10:36:05
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg! :) Ser att din son också är född i juni :) Trevligt :)

2008-12-09 @ 15:21:32
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0