Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hejsan

Nu sitter vi framför tv:n och kikar på 2 1/2 men =) dom är allt bra roliga hihi.

Idag så åkte vi ju ut till torp med Therese och Hampus. =) Det började väl sådär på resan, men det är kanske en hemlighet, Therese???? =) Haha

Ja när vi efter många om och men kom fram till torp gick vi omkring i affärerna och kikade. Jag fick köpt långkallingar till Melvin med halskydd på tossorna och på knäna. Perfekta nu när han ska börja lära sig krypa. Även en tomtedräkt fick han. Jätte fin i plych. Men jag har lovat mamma att han ska ha på sig något annat när hon är med. Hon ryser av plych så det är väl inte så roligt att kramas då. =) Hihi!!

Sen så åkte vi till ÖF och där var redan Marie, Sandra och Amelie med deras sötnosar. Så vi var sist =). Eftersom vi kom ganska sent så satte vi oss nästan med en gång och fikade, så vi inte missa den. Haha. Ja där satt vi och tjöta om allt och ingenting. Dom är sååå härliga, alla dessa tjejer. Robban och Jonas kom även dit idag. Det är roligt att se att även Robban fått lite "nya" kompisar =).
Sen bestämdes det även att vi tjejer ska ha en kareoke kväll med lite alkohol brevid. Det är ju ett måste om man nu ska våga sig på att sjunga. Det ska bli riktigt trevligt. Vi har ju kommit  varandra grymt nära på så kort tid.

Och Amelie lovade mig att ta med mig på en fika i vänersborg och äta glassbulle. Haha hon trodde alla visste vad en glassbulle var, men det visade sig ganska snabbt att ingen av oss visste vad det var. Haha så vi ska ta oss en tripp och fika. Dom görs visst inte här i Trollhättan.

Hm, morgondagen då, ja då blir det väl babysim. Och vi tar en promenad dit så möter vi Therese på vägen hem och går tillsammans till ÖF. Mer än så hade jag inte tänkt göra. =)
Det var tänkt och lovat att Emilia och Alvin skulle komma hit imorgon, men det fanns inte riktigt med tid till det men som tur var hade hon en tid över på onsdag. Så vi flyttade det till då. Fick ju såååå dåligt samvete =).

Nä nu ska jag fortsätta kika tv.
God natt på er.

Ps: Ledsen om det inte blivit så många bilder på senaste men jag har inte riktigt haft huvudet med och tagit så många bilder, men jag är på bättringsväg hihi! DS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så jag kan alltså ge han mitt LÄTTA som jag har på mackan i hans potatis?

2008-12-01 @ 21:32:27
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Din mamma är väldigt tacksam för att du inte tar på honom plychdräkten :) Tänkte jag skulle se om det finns tid till att sy honom en tomtedräkt som även mormor kan ta i :) men vet inte om jag hinner så jag lovar inget. Pussa och krama killarna från mig. Puss och kram hjärtat.

2008-12-01 @ 22:04:28
Postat av: Nathalie

Joho du, det finns visst glassbullar här i stan, jag brukar köpa det =) otroligt goda är dom med =)

2008-12-01 @ 22:08:24
Postat av: Sandra

Ja, det gör de väl :) Vem är det då? Har hon nån blogg? Va kommer hon ifrån? haha.. många frågor där :p Men de gör inte mig nått om hon kommer iaf :)

2008-12-01 @ 23:02:29
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe klart att hon kan hänga med (tycker jag i alla fall) Det är ju bara roligt att lära känna fler =) Men hur är de me grädde å så då? Å glass... Är det också 'förbjudet' första året? Å Vet du föresten att man inte ska ta in björkris (oftast gör man ju de till påsk) innan barnet har blivit lite äldra eftersom det är så otroligt mycket pollen i det så då har de lättare för att utveckla pollenallergi.... kram

2008-12-01 @ 23:04:02
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe jag vet faktist inte med granris... men jag ska träffa Erika imgn å hon har järnkoll på sånt :P Så jag kan kolla med henne ;)



Ja å typ smaka på grädde när man är på kalas... det har ju typ alla mina kusiner gjort innan de blitt ett år.... men det är kanske samma som med glass... inte för stora mängder... ?

2008-12-01 @ 23:46:33
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ja visst =) Vore jätte skoj om hon ville hänga med =) Har nog pratat med henne nån gång sådär på familjeliv! Ju fler desto roligare!

2008-12-02 @ 11:49:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0