Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

HELG

Åh älskade helg, välkommen!! Hihihihi

Ja idag är det kall och regnigt ute. Ett riktigt härligt fredagsväder. Hahaha
Vi ska iaf traska bort till Jessica och Tuvisen om en stund. Melvin ligger just nu och powernapar och det är ju bra för då är han säkerligen pigg och glad när han ska hälsa på bästisen. =)

Ja inatt då, så var det faktiskt mycket bättre. Han vaknade inte alls ofta och åt bara en gång. Och han ville upp vid 9. Inte alls illa pinkat =) Så idag är mamma glad.

Ja imorgon är det ju markad i Vänersborg. Funerar på och jag ska dra med mig familjen och åka dit. Tycker det är så mysig stämning på marknader =) Haha. Hoppas det blir fint väder bara, annars kan det ju skippa.
För några år sedan var det jag som stod och sålde grejer på marknaden. Min morfar har ett eget företag som åker runt på marknader. Men det var absolut inget för mig!

Nä nu ska jag passa på och duscha!
Ha en underbar fredag!
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Ja vdet har börjat strama nu den senaste veckan.

Bye bye tajt mage liksom :D Hahah!



Jag vet inte om vi ska berätta det.. roligast är väl om det blir en hemlis, men jag har sååå svårt för att hålla mig med roliga saker, så vetefan hur det ska gå! Man kan ju ialf hålla namnet hemligt tills den kommer isåfall =) Hihi!



Okok ja men det är ju nästan så man tänker om att få barn att man inte kommer få sova nåt.. hehe!

Kul det måste va nu när dom börjar bli större=D

2008-10-24 @ 11:14:51
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0