Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag kväll

Och nana dags alldeles snart. Ja eller iaf efter mumien haha. Jag tror att det är den filmen som går på 6:an, spännande är den iaf haha.

Idag var vi ju på ÖF, och herre min skapare vad mycket folk det var idag. Slog nog rekord på besökande. När det var sångstund så kunde vi inte sitta i "sångrummet" utan vi fick sitta i det stora allrummet för att få plats, i en jätte stor ring. Och det blev ingen skruddelutteli sång för det hade tagit oss hela dagen. Hahaha. Men många andra mysiga sånger hann vi med.
Sen var det fika dags men jag och Jessica väntade ett litet tag med det för alla gick ju till fikarummet efter sångstunden och det är ju ingen ide att knö sig fram. Men tillslut fick även vi lite fika =) Haha en torrmacka med kaffe utan mjölk. Inte helt lyckad fika idag. Hahahaha

Sen bar det hemmåt och jag fick göra middag. Blev restmiddag idag. Ska åka och storhandla imorgon =)
Efter middan åkte vi hem till mormor så hon fick snosa lite på Melvin. =)

Och nu har Melvin precis somnat och vi får väl se när han vaknar igen. Jag gissar på om ca 1 timma.

Imorgon ska vi gå hem till Jessica och Tuvis på en god förmiddags, hmmm eller blir det eftermiddags fika haha jaja fika blir det iaf.

Sen ska vi åka ut till maxi och handla. Ska även kika efter ett par skor till Melvin och ett par byxor till mig. =)
Nää nog om oss.
God natt!!

Sångstunden, hela rummet var verkligen fyllt


Min skutt busar på golvet


Tuvis och Melvin ser inte allt för roande ut när det är fika dags!
Tur dom är så himla söta iaf.

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Jag tror med det faktiskt.. har alltid varit pinnsmal och hela min familj är det så vi har det i generna .. men jag hoppas lite gravkilon vill stana. Man behöver inte va pinnsmal! Jag är skit lycklig nu när jag gått upp snart 4 kg för första gången i mitt liv :D Hahaha!



Japp om ca 2 veckor ska vi kolla det, sååå spännande! Då ska jag börja handlaaaaaaa!

Är väldigt nervös för förlossning redan. Känns typ som jag är höggravid, det känns så för man aldrig vart så här stor innan! Bara 15 veckor kvar.. Hehe!



Söt han är Melvinnnn =D Stackare som inte får sova bara.. är han uppe hela nätterna??

Jag vill också gå på Öpna förskola med folk jag känner, kommer gå här helt mobbad typ =P Haha stackars mg!

2008-10-24 @ 00:07:10
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Mormor

Inte bara Mellis jag snosade på, men hans mamma är så barnsligt kittlig så det är inte så lätt att snosa på henne :) Melvin får jättegärna vara här tidigare än Halloween om du vill sova ut, det vet du hjärtat. Kramar i tusen till mina älsklingar (Robban ingår)

2008-10-24 @ 07:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0