Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Min gullegris

Åh vad han har skrikit och skrikit idag och varit på allmänt dåligt humör.
Då jag tillslut kom på att han inte badat på evigheter. Han har ju varit sjuk och sen har jag bara glömt av det. Men iaf, så badade jag honom nu och gissa vem som blev på toppenhumör. Åh vad glad både jag och Melvin är nu =)
Har aldrig sett honom njuta av ett bad så som han gjorde idag! Min lilla älskling.

Nu är även Robban påväg hem och jag har duschat. Hann ju inte med att damsuga men det får Robban ta och göra medans jag lämnar av lillfisen =)

Nä nu får jag fortsätta =)
Ha en underbar dag!

Min goding!! =)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken mysis! :D

2008-09-26 @ 16:38:26
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0