Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Mini fredag

Åh vilken underbar dag!
Tyvärr hade vi en mindre underbar natt. Melvin vaknade minst 1 gång i timmen hela natten och sen vid 5 skulle han ha mat. Jag var såååå trött. Men sen somnade han faktiskt om vid halv 6 tiden och sov då till 09.10 =D Men som tur är det ju otroligt fint väder ute och solen gör en ju alltid piggare.

Melvin somnar alldeles strax och då ska jag sätta mig ute på balkongen och få lite sol i ansiktet. Det är jätte skönt ute i solen. Sen ska jag och Melvin möta Lollo och Elias vid halv 1 tiden för att gå en runda runt spikön. Och nu var det ju ett tag sen jag såg lilla Elias så det ska bli roligt att se honom igen. =D

Efter våran promenad ska jag till Marie på en liten torsdags fika. Haha känns som att mitt liv består av: Lite sömn, fika, fika, fika, promenader och Melvin =D Haha!

Igår var vi på kina resturang och åt buffé, gud så gott det var men synd bara att man blir så himlans mätt fort. Sen gick jag och Jessica vidare till Komvux och det var mycket folk där. Men vi fick iaf roffat åt oss papper vi skulle ha och sen fick min syster komma förbi med mina betyg så jag kunde söka in till Matte B med en gång. =D Så slipper jag ju springa dit igen. Så nu är det gjort. Ska ta mig till högskolan också så jag kan söka mig till högskoleprovet.

Min syster var ju här och passade Melvin igår och det hade gått super bra. Tack för hjälpen det uppskattas verkligen!
Tur man har så många runt omkring sig som faktiskt vill hjälpa. =D

När Robban kom hem igår så gick vi ut på en riktigt härlig promenad. Solen värmde så gott och vädret var verkligen toppen. Vi gick och köpte oss varsin glass och gick sen till lekparken så Melvin kunde få gunga av sig lite. =D Mysstämining i högsta grad. Köpte mig då Ben&Jerrys nya glass och den var faktiskt väldigt god.

Nä nu tror jag min bus har somnat så nu lockar balkongen! (En liten stund iaf)
Ha de

Mobil bild
Ute på våran kvällpromenad



Han vill inte ha mössan på sig

Kommentarer
Postat av: Marie

Going!

Klart att livet ska bestå av sina barn och fika, va annars Emma? Vad ska man göra på dagarna? :) Hehe

2009-04-02 @ 11:18:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja han va úbersööt, dock va han inte utklädd bara målad i ansiktet så himla söööt =) Hihi..



Ja det är lite trist men som tur va så hinns de nog med fika ändå, hoppas jag iaf! Vi får ta oss tid att ses även då.. =)

2009-04-02 @ 12:30:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror att du kan anmäla dig till högskoleprovet via nätet,iaf tror jag att det står hur du går vidare. men det kanske du redan vet=)Lycka till!

2009-04-02 @ 14:42:07
Postat av: Tuviis

Världens bästa kooompiis på bilderna! Vi ska busa så mycket ihop på lekparken i sommar =D

2009-04-02 @ 18:38:16
Postat av: Emilia

Vad fina ni va i ttela =) Hoppas vi ses snart igen.. Kram

2009-04-02 @ 19:40:38
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför lägger du inte ut en bild på er nya vagn????

2009-04-02 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0