Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tudeluu

Gó kväll!

Idag var fikan hos Marie jätte lyckad. Lika trevlig som vanligt! =D
Vi bestämde även att ta en liten promenad i veckan.

Imorgon ska jag och Robba ut på ett litet äventyr när han kommit hem, längtar som en tok. Men lite hemligt är det. =D
Och jag & Robban har kommit överens om att sälja våran soffa och köpa en divan. Har kikat lite på 1,5 divan eller dubbeldivan =D

Min mamma kommer ju även imorgon på morgonen på att käka frukost ihop med oss. Mysigt.

På lördag är det grillning hemma hos Sandra och Johannes som gäller. Åh vad det ska bli gott. Alla mammor och pappor ska vara med. Och det ska vara super duper fint väder då (om man kan lita på vädergubbarna) =D

Nu vill nog Robban att jag ägnar lite tid åt honom innan han ska nana.
Natt natt

Fikat hos Marie (tagit bilderna från Emma)


Oj så glad man kan vara, haha!
Och Melvin kom med i hörnet
 och tror han kan få in den stora ankan i munnen =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

bilden längst ner, det lixom strålar om dig! :D jätte fint

2009-04-21 @ 09:15:10
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie

va roligt med en ny soffa, jag vill också ha en divan med jörgen tycker dom är så fula =(

2009-04-21 @ 11:46:31
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0