Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag kväll

God kväll kära läsare!

Nu är det mysstämmning på hög nivå här hemma. Hela familjen sitter i soffan och kikar på disneydags, och dom har ju börjat med Bumbibjörnarna som jag bara ÄLSKAR så mycket =). Melvin har faktiskt fått lite lördagsgodis idag. Vi klippte 1 skumbanan i 100 delar och gav honom i en skål. Det gillade han starkt. Men sen när det var slut så ville han ju självklart ha mer men då fick det blir lite vindruvor istället =).

Idag är jag sååå trött så jag knappt vet vad jag heter. Känner verkligen att man inte fått sova på väldigt länge. Melvin han sover ju jätte konstigt nu när han börjat på dagis och sen har det ju varit jobb för min del. Min kropp säger snart ifrån. Det som jag mår värst utav just nu är mitt jobb. Fy vad skäll och nertryckningar man får hela tiden. Man är som en skit när man är hos henne och allt är bara jätte fel. Tur tur tur att jag inte har lång tid kvar där. Ser faktistk framemot att få jobba inom äldreomsorgen och på gruppboenden. Mycket roligare jobb.

Imorgon är det jobb igen =( Men jag får tänka på att man faktiskt tjänar lite bra på helgen. Även om det inte är bra så är det ändå 40 kr mer i timmen. Hahahahaha!!

Nu snart när Melvin lagt sig så ska pappa Robban och jag mysa ner oss i soffan med någon film och till det ska vi käka räkor =) Mummsigt så gott det är med räkor!

Måste bara förklara att kläderna Melvin fick igår var från Melvins morfar, alltså min pappa =). Glömde ju skriva det, hehe!

Nä nu har jag inget mer att förtälja!
Ha en fortsatt gó kväll
Hej hej

Lille BuseMellis


Lördagsmyser framför disneydags






Han börjar allt få lite långt hår nu. Iaf bak, hehe


Försökte lägga upp en filmsnutt på Mellisen men det vill sig inte riktigt.
Men om ni går in på länken här nere så kommer ni dit =)
Han har precis lärt sig att snurra runt =) =) =)

http://www.youtube.com/watch?v=JO6I_NuVSCA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha, fan va yr han blir ;p

2009-08-29 @ 22:25:29
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Emilia

hahah han är ju för go mellisen=) skrattade hur mycker som helst till video klippet=) Han är bara för go=) pusss

2009-08-30 @ 00:23:42
Postat av: Mormor Lisa

Gud så fin han är mitt lilla barnbarnsbarn.

Kul med alla fina kläder o jag kan se tuffingen i skinnjackan. Kram

2009-08-31 @ 00:20:42
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0