Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kallt och underbart

Det är verkligen freeezing ute idag. Tror det står -7 grader på termometern. Jag som älskar kallt och snöigt väder. Finns ju lixom inget bättre och mitt humör är på topp.

Det var ju meningen att Melvin skulle till dagis idag MEN det går magsjuka där igen. Såå nej tack, han får allt stanna hemma så han är frisk till jul. Men jag hoppas det försvunnit över helgen så han  kan vara där på måndag och tisdag. Han har ju redan varit hemma väldigt länge nu. Och fröknarna sa igår att det märktes på honom att det var längesen =( Snutten då.

Ett problem bara, jag ska ju på möte kl 1 med min jobbcoach och INGEN kan passa Melvin. Men jag ringde min coach och frågade om jag kunde ta med honom, och det kunde jag =) Så VI ska på möte, hehe!

Idag är det bara en vecka kvar till Julafton! Kan inte förstå att det gått så fort. Men gud så underbart!

Vi får nog åka och köpa en pulka till Mellisen idag för nu går det att åka i backarna =). Det kommer han nog gilla.

Nä jag kommer inte på så mycket mer vettigt att skriva..
Ha en fin fin dag!

Han har lärt sig något nytt, haha!

Låter tydligen jätte roligt när man håller glas för öronen =)


Kommentarer
Postat av: MoFa

Kom! Just nu visar temperaturen på -18.8 gr och en massa snö har vi. Åka pulka är kul och nästa år får han skidor, året därpå slalomskidor och skridskor. Härligt med vinter! Kram och krama grabbarna!

2009-12-17 @ 17:29:51
Postat av: Emma

vaa? har ni så kallt? Åh va mysigt! Nu har vi faktiskt snöstorm och skit kallt =) Kommer bli perfekt imorgon på liseberg. Och nu är det bara ca 1 vecka kvar tills vi ses :)

Kramar tillbaka

2009-12-17 @ 20:17:41
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Mysigt och mysigt...ja och titta ut på alla som går omkring och fryser:) Ja och de ska bli så himla kul! Ha en riktigt trevlig dag på Liseberg!

2009-12-17 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0