Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 25 februari

Ja vad ska man hitta på idag då? Blir väl inget särskillt. Eller ja min pappa ringde igår och frågade om han fick komma upp på en kopp kaffe idag och gud så chockad jag blev. Det var verkligen inte likt honom men väldigt roligt att han ville komma =) Han hade även en LITEN överraskning till Melvin. Tror det är stickade raggsockar, haha! =)

Igår var ju min morfar, I-B, 2 av mina mostrar, kusin Jennie, Tobbe, Johanna, Niklas, Karro och Elina här. Såå trevligt verkligen. Tack för en underbar fika stund. Jag fick även en fräck "kruka" med en fin liten blomma i och presentkort på Ritz =) Haha, jätte gott ska det bli med nybakt från ritz, TACK. Och det blev ju ingen semla för mig igår och det känns väl ganska så skönt för jag fick reda på att det är ca 550 kalorier i EN semla. Men jag tog en vanlig bulle istället =)

Melvin var lite grinig igår men det gick faktiskt ganska bra ändå. Han har varit lite butter i flera dagar nu men jag tror det är förkylningen som legat och skavt. För idag är han jätte snorig och ögonen rinner på honom. Ursch stackarn, det var inte länge han slapp förkylningen.

Och i helgen är det Ullared som gäller =) Vi blir jag, Jessica, Marie och Kajsa som åker. Åh vad kul det ska bli =).
På fredag var det ju egentligen meningen att jag skulle åka med Amelie och dom till göteborg och barnmässan men Robban skulle ta ledigt nästa fredag istället. Vi har bestämt sen länge att han ska ta pappaledigt varannan fredag men det har inte blivit att vi börjat med det än men nu ska vi göra så att han är ledig varannan fredag. Det är skönt för både mig, Melvin och honom. Det värsta är att han förlorar såååå mycket på att vara hemma bara en dag men det får det vara värt.

Sen är det kalas hemma hos min finska släkt på söndag. Ska bli kul att träffa dom. Dom har ju inte sett Melvin sen han var ca 1 månad gammal. Fy skäms på mig. =(....

Nä nu ska jag lägga min son!
Tjiiiing

Kusinerna


Kalastime


Elina  tyckte inte pappa Tobbe skulle leka med Melvin


Haha ni är för goa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0