Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon

Hoppas ni sovit gott??
Ännu en natt som Melvin sovit bra på. Han somnade vid halv 10 och sen vaknade han vid 4 första gången och ville ha mat. Sen somnade han om igen och sov till halv 9. Det är lyx enligt mig =) hihi!
Nu börjar han bli trött igen så han får väl hoppa in och nana lite till snart.

Ursch va det är tråkigt med tvättid. Orkar verkligen inte springa upp och ner med en massa tung tvätt. Har ingen lust till det alls. Men det måste ju som sagt göras. Kan ju inte gå och lukta illa, haha. =)

Måste även åka ut till överby antingen idag eller imorgon för att köpa en dop present till lilla Hugo.

Ursch, nyss ringde det ett företag som vill skicka ut strumpor för testing innan dom börjar sälja dom men jag har bara dåliga erfarenheter av att tacka ja till sånt, visst han sa att det skulle vara gratis och att han skulle bju på allt men det sa dom sist också och sen fick man hem flera paket som KOSTADE. Så för första gången sa jag NEJ till en telefonsäljare. Jag har så svårt för att göra det egentligen, dom låter ju så snälla. Men nej jag vill inte ha mer skit hem till mig. Haha! Ursch, nu har jag lite dåligt samvete!! Men men..


Kommentarer
Postat av: anna

de ska du inte ha dåligt samvete.. dom e ju skitdryga...=/ blääähhh..

2009-01-28 @ 10:52:28
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Godmorgon! :)

När dom vaknar på natten och vill ha mat, hur länge matar man dom då ungefär, eller hur lång tid tar de typ? Är man uppe en timme o sen somnar om??

Hehe nyfiken på hur min nattsömn kommer bli, jag som söver sååååå gottt o i början vaknar dom la varannan timme ovill ha mat? HIH

2009-01-28 @ 12:10:00
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0