Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 18/1

Hej svejs!

Hoppas ni har det bra idag?!

Igår var det inflyttningfest hos Amelie/Stefan och det var grymt trevligt. Tyvärr fick jag så otroligt ont i min mage och det höll i sig ca 1 timme men sen började det släppa och då blev det genast mycket mycket roligare =)

Nu väntar vi på att våran middag ska bli klar, blev tyvärr ingen pizza idag för vi ville hällre ha flygande Jacob så det blir det strax =) Och ikväll ska vi käka buffalo wings. Åh vad gott det ska bli.

Vi hörs kanske senare
Kram

Lånade 2 bilder av Sandra =)



Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ☆

Ja det va jätte trevligt igår, fast vi alla har ju alltid kul ihop=) Så himla jobbigt med min röst bara annars hade jag nog stannat längre, när åkte ni hem? :)

2009-01-18 @ 17:35:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jasså? Har Melvin också den jackan?

2009-01-19 @ 10:53:09
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0