Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 29/1

Japp, inte många dagar kvar i Januari. Skönt, för januari är en ganska tråkig månad. :P

Har precis ätit upp min frukost och är proppmätt. Och Melvin åker omkring och pratar för fulla muggar, han har även kommit på att det är roligt att låta högt. Haha.

Inatt har Melvin sovit lite sämre igen. Så nu kommer det väl bli några jobbiga nätter framöver men man kan ju alltid hoppas att det bara var något i natt. Ska ge honom extra mycket katrinplommon idag för han är ganska hård i magen och det kan ju störa på nätterna.

Idag ska vi åka ut till överby och kika efter doppresent och jag ska även handla lite till bullbakningen idag. Har tänkt baka vaniljbullar, det är ju såå smasken. Ska till och med göra 2 satser så man har hemma ett tag. Hihi
Och imorgon ska vi ha kvällsgäster, Micke och Malin kommer hit. Ja senast vi träffade dom var väl på Halloween. Tråkigt med sant, =P.

Har hittat en jacka på  tradera till Melvin idag och jag hoppas verkligen jag vinner den. Det är 12 timmar kvar på den och den är uppe i 1 kr änsålänge. Men det kan ju ändras fort. Jag har inte hittat någon jacka någon annanstans som passar mig i smaken. Men nu hittade jag en och jag kan ju alltid hoppas jag kommer billigt undan. =)

Halv 12 ska jag möta Sandra och Marie för att komma ut på en liten promenad, hoppas det går bra med Melvin bara =)

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att göra vaniljbullar haha vilken sammaträffande IDAG IGEN :D

2009-01-29 @ 10:43:00
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jerika

Ja allt är nästan klart här,så ringde martin och sa att vi får nyckln i dag. Så att du skulle baka bullar när ska jag komma =)

2009-01-29 @ 11:28:47
URL: http://jerikalyngshede.blogg.se/
Postat av: silena

hihi tack så mycket japp dagen var helt okey:)

2009-01-29 @ 13:37:29
URL: http://sillelundh.blogg.se/mittliv
Postat av: Jerika

Ja men de kan vi ju göra =) fast då kan vi ju ta de slutet av nästa vecka så jag hinner gräja hemma lite och så .

2009-01-29 @ 15:04:49
URL: http://jerikalyngshede.blogg.se/
Postat av: Moster/Syster

ja men visst är hon bortsprungen den stackarn :P haha . tänk den som säljer den jackan . att man lägger 1kr på hennes gamla barns kläder. hur kan hon känna sig tro .. hahaha

2009-01-29 @ 21:20:31
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0